Gisteren te eten geweest bij schoonouders, zat niet zo lekker in mijn vel last van hormonen. Het laatste waar ik op dat moment dan behoefte aan heb om zwangerschap horor verhalen te horen die mijn schoonmoeder in geuren en kleuren verteld. Baby's die tijdens de bevalling overlijden, navelstrengen die meerdere malen om de nek van een kind blijkt te zitten tijdens de bevalling, algeheel gezeik over uitscheuren, persdrang, miskramen in week 19 en ander gezeur. Mensen, ik zit pas in week 13, mag ik nog even "genieten"? Blijkbaar heeft zij er dan juist behoefte aan om mij even goed de grond in te stampen, het lijkt wel of ze bloed ruikt. Had me net voorgenomen om me minder druk te maken...
Na een subtiele hint van mij "goh, laten we het even over een leuker onderwerp hebben"kon ze het nog niet laten om nog een standje verder te gaan. Vriendlief had het zelf druk met een ander gesprek en had niks door.
Waarom doet ze dit altijd als ik zelf niet goed in mijn vel zit, en minder weerbaar ben dan normaal. Normaliter kan ik mezelf ervoor afsluiten en denken "zoek het maar uit", maar dat lukte gisteren niet. Op een of een andere manier vindt ze het normaal om mensen helemaal met de grond gelijk te maken, maar als ze zelf voor lul wordt gezet is het huis te klein.
Vanmorgen hondsberoerd,heb me er veel te druk om gemaakt.
Schoonmoeders krijg je erbij, maar als ik nog een bonnetje had dan zou ik haar vandaag nog omruilen. Wie wordt er nog meer overspoeld met schoonmoeder gezeik en hoe ga jij hier mee om?
Want op deze manier zit ik liever aan de andere kant van Nederland.
Groetjes Hansje
Na een subtiele hint van mij "goh, laten we het even over een leuker onderwerp hebben"kon ze het nog niet laten om nog een standje verder te gaan. Vriendlief had het zelf druk met een ander gesprek en had niks door.
Waarom doet ze dit altijd als ik zelf niet goed in mijn vel zit, en minder weerbaar ben dan normaal. Normaliter kan ik mezelf ervoor afsluiten en denken "zoek het maar uit", maar dat lukte gisteren niet. Op een of een andere manier vindt ze het normaal om mensen helemaal met de grond gelijk te maken, maar als ze zelf voor lul wordt gezet is het huis te klein.
Vanmorgen hondsberoerd,heb me er veel te druk om gemaakt.
Schoonmoeders krijg je erbij, maar als ik nog een bonnetje had dan zou ik haar vandaag nog omruilen. Wie wordt er nog meer overspoeld met schoonmoeder gezeik en hoe ga jij hier mee om?
Want op deze manier zit ik liever aan de andere kant van Nederland.
Groetjes Hansje