schoonmoeder gratis op te halen!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
wie wil er nog 1 bij hebben ??
ze zeurt wel vreselijk veel over de opvoeding van je kindjes

oke ik ben jong(18)
nu wil zei mij de les gaan lezen over hoe ik mijn kindje moet opvoeden
gatver kan hier echt niet tegen he
we gaan 25 mei trouwen
nou als ze niet gauw ophoudt dan is er nog een hele grote rusie voor de bruiloft als ik tegen tessa nee zeg van dat mag niet dan doet ze het ook niet meer

elke keer als we daar zijn pakt ze altijd alle beeldjes uit de vensterbank
dus ik zeg nee tessa mag niet (ze blijft er vanaf)
dan zegt zei van (aaa tessa pak maar hoor mag van oma)
ik van nee dat wil ik niet hebben want dan doet ze het thuis en bij mijn moeder ook

dan loopt ze altijd zo te zeuren over mijn moeder

tessa is 2 dagen in de week bij me moeder die past dan op als ik werken ben
ik vindt het heerlijk vertrouwd
nu veranderd dat wel omdat ze een eigen bedrijf heeft
en me schoonmoeder zit altijd te zeiken van doe dat kind hier maar heen
ik heb haar al meerdere malen gezegd
nee ik vertrouw je er niet mee
daar wordt ze altijd zo boos om
en toen gister zei ze nee zou ik ook nii doen ik heb maar 2 kleinkinderen die van gerrit(marco zijn broer)
dus nu is mijn schoonvader jarig en ik laat tessa thuis die blijft vanavond bij me moeder
waarom?
niet voor me schoonvader die heeft me schoonmoeder gister echt de waarheid gezegd
maar voor haar
mijn kindje hoeft niet elke keer de dupe van te zijn
tessa was nog in de maak en toen zei ze al
ik snap niet dat jij het goed vindt dat jullie het kind houden tegen marco!!!

ben je dan goed wijs

nou patricia en karin hebben haar gezien
en zeggen jullie is eerlijk wordt je nou vrolijk van dat mens of niet??

liefs mij
dank je wel dat ik ff me verhaal weer kon schrijven...

tja, die (schoon)ouders die weten soms wat.
zelf ben ik ook een jonge moeder (20).
ook mijn ouders (zijn schatten van mensen hoor) lopen soms wel eens te 'zeuren" over bepaalde dingen.
dinsdag was ik bij mn moeder. nathalia ging met haar brood gooien, wat dus echt niet mag van mij.
dus ik zette haar op de mat bij de achterdeur.
nathalia weet dan dondersgoed dat ze iets deed wat niet mag.
ze blijft ook echt zitten, tot ik haar weer kom halen.
dan geeft ze me een kroel en dan is het weer goed.
zegt mn moeder: zo geef je een baby toch geen straf? dat snapt ze toch niet!
dus ik zeg, nou ze snaot het echt wel hoor, want ze blijft echt zitten enzo.

nog een voorbeeld: ik smeer altijd op haar billetjes sudocreme, bij elke luier die verschoond wordt. zegt mkn moeder, dat hoeft toch helemaal niet.
moet je alleen maar doen als ze gepoept heeft.
nou, dat maak ik zelf wel uit hahaha.

nogmaals, t is een schat van een vrouw hoor, maar omdat ze ouder is, denkt ze altijd gelijk te hebben.
terwijl ze zelf ook 19 was, toen ze mn broer op de wereld zette!
mn schoonmoeder gaan we gelukkig niet meer mee om, dat scheelt al weer een hoop stres hahaha.

in het begin had ik er best wel moeite mee, dat mn moeder soms zo 'bemoeizuchtig" is. ik durfde niet tegen haar in te gaan.
inmiddels heb ik toch wel geleerd om voor mezelf op te komen, tegen over mn ouders.
het is mijn kind, en ik voed het op zoals ik dat wil (en mn vriend natuurlijk) en niet zoals mn ouders dat willen.

wat leuk trouwens, dat je gaat trouwen! gefeliciteerd!
en nog 1 ding;
omdat we jonge ouders zijn, wilt nog niet zeggen dat we niks weten!
en als jij je schoonmoeder niet vertrouwt met je kleintje, moet je tessa ook echt niet daarheen brengen.
dan ga jij met een slecht gevoel naar je werk, das niet de bedoeling toch!!!

liefs, do

Hoi,

Nee dank je, ik heb genoeg aan mijn eigen schoonmoeder hahahaha.

Ik vertrouw haar ook niet met mijn dochter, dus die mag daar ook niet heen om te logeren. Terwijl ze wel bij mijn moeder logeert. Mijn vriend is het er helemaal mee eens, dus dat scheelt.

Als Myrthe slaat (doet ze sinds kort) dan zeg ik nee mag niet. En dan weet ze dondersgoed dat het niet mag. Zegt mijn schoonmoeder, aahhh ze doet het zachtjes....
Ja tuurlijk, dan laat ik het toch toe? Straks is ze ouder en slaat ze oma hard wedden dat oma dan niet meer aahhh zegt?
Dus nee het mag niet, punt!
Ook mijn moeder kan soms haar mening vertellen, maar als ik zeg waarom ik er anders over denk, is het goed. (en zo niet dan pech hihi) maar met mijn moeder valt er nog over te praten.
Ach ja, hoort er allemaal bij.
Maar gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! (zo zeg je dan toch als jullie gaan trouwen?)

Liefs Reneke

ha die manu...ja en of ik haar gezien heb..daar kun je niet om heen.wat een muts..jij moet tessa opvoeden .Als jij niet wil dat tessa de beeldjes ,uit het raamkozijn oppakt moet zij dat resspecteren,anders wordt het als snel een ja nee strijd ..en dat is alleen maar heeeel verwarrend voor tessa.Ja skat..je schoonfamilie krijg je er gratis bij.Mijn schoonouders bemoeien zich daar gelukkig niet mee en respecteren hoe wij onze kinderen opvoeden.groetjes,en een dikke kus karin,marchel en nicky

Mijn schoonmama is aan het dementeren, helaas kan ik er dus niet over meepraten. Mijn moeder geeft mij ook allerhande 'advies'. Zo zegt ze dat mijn dochter, die afgelopen winter een aantal keer ziek geweest is, vast ziek wordt omdat we met haar naar het bejaardenhuis gaan waar mijn schoonouders sinds een jaar wonen. Tuurlijk, op de creche loopt ze niks op...
Wat moet ik dan, niet meer naar Laura's opa en oma? Die mensen hebben er toch ook recht op om hun kleinkind te zien, het kan nu nog tenslotte.

Ik ben dan niet jong (30), maar nog vind mijn moeder dat ze alles beter weet en ik het op haar manier moet doen. Ik vroeg laatst aan mijn zus hoe dat vroeger bij haar ging, precies hetzelfde, gewoon lekker doen wat jij goed vindt zei mijn zus. Dat deed ze zelf ook altijd en als een van haar kids een dagje ziek was dan vertelde ze dat gewoon niet. Dat ga ik dus ook maar doen, scheelt weer een hoop gezeur. Ik vind mijn moeder een schat hoor, maar dat gebemoei!

Zo, fijn om dat van me af te schrijven.

Terug
Bovenaan