schoonmoeder morgen misschien toch opgenomen.

Hebben voor morgen weer een afspraak staan om haar op te laten nemen. Het is ook dit keer op vrijwillge basis dat ze er naar toe gaat maar als ze daar eenmaal binnen is en opgenomen dan is het een verplichte 6 weken durende opname. Waarvan we de eerste 2 weken geen contact mogen hebben met haar.
Alleen in nood dat we langs mogen komen of contact via de telefoon. Hebben daar namelijk kenbaar gemaakt dat het nog niet goed gaat met haar zus die 2 weken terug een hersenbloeding heeft gehad. En die nu ter revalidatie in een verpleeghuis zit. Of natuurlijk wanneer wij veel eerder bevallen dan gepland alhoewel we daar natuurlijk niet vanuit gaan. Want opname duurt dan tot minimaal 18 juni en mijn bevaldatum is 10 juli.
Daarna mogen we gewoon dagelijks op visite.
Nu maar hopen dat ze zich morgen niet weer bedenkt en er vanaf ziet.

Super veel succes morgen! hopelijk gaat t nu wel door en krijgen jullie zelf ook een beetje rust daardoor.
Ik hoop dat je schoonmoeder weer beter te pas is tegen de tijd dat de kleine komt zodat jullie samen kunnen genieten.

Liefs ilona

Net half uurtje geleden bericht gekregen.
ZE IS OPGENOMEN!!!!
Echt een hele opluchting. Weer een zorg minder voor ons of ze al dan niet zelfmoord zou gaan plegen. en dus voor mij nu een stuk minder stress.
Nu hopen dat ze de tijd daar "goed" benut en al haar zorgen bespreekbaar maakt. Want ook dat heeft ze in het verleden niet echt gedaan. Besprak ze maar de helft van wat haar echt dwars zat.

Het klinkt allemaal raar zo van: die zit achter slot en grendel. maar ik bedoel het wel echt goed. We waren zo bang dat ze een eind aan haar leven zou maken nog voor onze kleine geboren zou worden. Omdat ze al 2 pogingen had gedaan daartoe. De kans daarop is nu in ieder geval een heeeel stuk kleiner geworden nu ze is opgenomen.

Fijn dat het gelukt is! Even rust en je volledig op je zwangerschap richten en hopelijk kun je lekker genieten van het aftellen nu...

Liefs Ilona

Ontzettend fijn dat het gelukt is. Is voor iedereen beter, je schoonmoeder krijgt de hulp die ze nodigt heeft en jullie krijgen de welverdiende rust. Hoop dat je nu lekker kan ‘genieten’ van je zwangerschap.

Terug
Bovenaan