schoonmoeder update ;)

hoi Dames,

vorige week heb ik een bericht gepost ovr mijn akkelige schoonmoeder die me vergelijkt met de ex-vriendin van mijn man en dat ze perse bij de bevalling wilde zijn.

We zijn afgelopen weekenden in het noorden geweest om mijn stiefzoontje op te halen en op de "koffie" geweest bij mijn schoonmoeder. Mijn man is na 3 hele minuten totaal uit zijn stekker gegaan tegen zijn moeder, omdat madame vond dat ze het recht had als oma om bij de bevalling te zijn. (nu heb ik dat nergens in het wetboek gelezen, maar ok het zal)

we zijn toen dus in de auto gestapt en naar huis gereden. later die dag belde ze op, om haar gal te spuwen, (telefoon aan mijn man gegeven dus geen idee wat ze te gillen had hihi) hij heeft tegen haar gezegd dat ze eerst haar excuus aan moet bieden en als ze dat niet doet ze wel een geboortekaartje krijgt zodra het zover is.

voorlopig wil zelfs mijn man haar niet meer zien en hij vertrekt 7 oktober op uitzending voor een half jaar en zal dan dus ook geen afscheid van haar kunnen nemen. hij vind het prima en zegt dat ze maar normaal moet doen, doen ik ben weer ff gerust hihi..

dank je wel voor al jullie lieve reacties en allemaal succes nog de laatste loodjes.

Fijn dat je de steun van je man hebt! Hopelijk ziet ze gewoon in dat het jullie keuze is en dat zij zich daar maar naar te schikken heeft en draait ze alsnog een beetje bij.

gelukkig staat je man gewoon achter je!!
en wat een vreemde denkwijze heeft je schoonmoeder zeg :s
hopelijk trekt ze wel snel bij, maar zo niet dan is het geheel haar eigen keuze!!
xxx

Tja dat ze vreemd denkt wisten we al wel hihi... maar ik vind hetook erg fijn dat mijn man achter me staat hor, is en blijft toch vervelend!!

dank jullie wel voor de lieve reacties

Terug
Bovenaan