Mijn stomme schoonmoeder heeft dus gewoon maar eventjes besloten om tegen haar dochter te vertellen dat ik zwanger ben! Wat een bitch!
Ik ben zoooooo boos!
Ze kon het niet voor zich houden, moest het tegen iemand vertellen.
Wat denkt ze wel! Het is ONS nieuws, niet dat van haar! WIJ wilden graag de verrassing op het gezicht zien, nu heeft zij hem gezien en kregen wij de tweede reactie. (alleen de verrassing dat het er twee zijn. Dat hadden we haar namelijk niet verteld.)
Ben er toevallig achter gekomen, via via.
Schoonzus vertelde tegen mijn moeder op het feestje van mijn dochter, die een shirtje aan had waarop stond dat het er twee zijn, dat ze wel wist dat het er 1 was, maar dat het er twee zijn wist ze niet...
Ik ga haar hier dus echt op aanspreken en vertel haar helemaal niks meer.
Ik ben zoooooo boos!
Ze kon het niet voor zich houden, moest het tegen iemand vertellen.
Wat denkt ze wel! Het is ONS nieuws, niet dat van haar! WIJ wilden graag de verrassing op het gezicht zien, nu heeft zij hem gezien en kregen wij de tweede reactie. (alleen de verrassing dat het er twee zijn. Dat hadden we haar namelijk niet verteld.)
Ben er toevallig achter gekomen, via via.
Schoonzus vertelde tegen mijn moeder op het feestje van mijn dochter, die een shirtje aan had waarop stond dat het er twee zijn, dat ze wel wist dat het er 1 was, maar dat het er twee zijn wist ze niet...
Ik ga haar hier dus echt op aanspreken en vertel haar helemaal niks meer.