Schoonmoeder verklapt dat ik zwanger ben. :-s

Mijn stomme schoonmoeder heeft dus gewoon maar eventjes besloten om tegen haar dochter te vertellen dat ik zwanger ben! Wat een bitch!
Ik ben zoooooo boos!
Ze kon het niet voor zich houden, moest het tegen iemand vertellen.
Wat denkt ze wel! Het is ONS nieuws, niet dat van haar! WIJ wilden graag de verrassing op het gezicht zien, nu heeft zij hem gezien en kregen wij de tweede reactie. (alleen de verrassing dat het er twee zijn. Dat hadden we haar namelijk niet verteld.)
Ben er toevallig achter gekomen, via via.
Schoonzus vertelde tegen mijn moeder op het feestje van mijn dochter, die een shirtje aan had waarop stond dat het er twee zijn, dat ze wel wist dat het er 1 was, maar dat het er twee zijn wist ze niet...
Ik ga haar hier dus echt op aanspreken en vertel haar helemaal niks meer.

dat is niet leuk. wij hebben het nog aan niemand verteld behalve de kinderen. Mijn schoonmoeder en moeder hebben zich de vorige keren wel kunnen inhouden al was het met moeite... ze heeft wel al lopen vissen of we iets te melden hebben. toen ze mijn oudste thuis kwam brengen stond de positieve test op de kast voor de tv maar ze vroeg niks 1 a 2 dagen later had ze mijn man aan de telefoon en toen vroeg ze of er geen nieuwtje was...

oh wat verschrikkelijk!!!
mijn opa en oma hebben dat bij mijn eerste gedaan... verteld aan mijn nichtje... (waar ik heel erg goed contact mee heb)
verschrikkelijk vond ik dat! heb er niks van gemaakt destijds... maar ik vertel het hun nu wel als laatste inderdaad!

Ik snap echt dat je flink pissed bent. Ik had bijna het zelfde maar had het op tijd door en toch echt heel duidelijk geweest. Is gewoon jammer het is jullie moment en ik snap echt wel dat het leuk is om oma te worden maar moeder worden is gewoon nog specialer en moeten de keuze van jullie respecteren. Jammer is gewoon dat sommige mensen alleen aan zichzelf denken :S Wat zei je vriend/man ervan dan??
Liefs

Vreselijk zeg. Mij is zoiets gelukkig niet overkomen maar toen mijn zwager en schoonzus net zwanger waren hadden ze zich aangemeld voor zijn gratis zwangerbox onder haar meisjesnaam. Degene van dat bedrijf wilde ze bellen om te feliciteren maar konden hun telefoonnummer niet in het telefoonboek vinden dus hebben mijn schoonouders gebeld. Die nog niet eens wisten dat ze zwanger waren. Balen dus

Mijn man vertelde me dat ze dat bij onze eerste blijkbaar ook heeft gedaan. Goed dat ik dat toen niet wist! Hij zei dat hij er al bang voor was en dat hij daarom niet had verteld dat het een tweeling wordt. Maarja....mannen en hun moeder.

@mamame.

Wat slecht zeg, van zo'n bedrijf! Ik zou echt een klachtenbrief schrijven waar je u tegen zegt zodat ze weet ik het hoeveel extra gratis spullen opsturen!

als ze het toch zo graag aan iemand wil vertellen, dan kan ze dat het beste doen aan een vriendin die jij toch eigenlijk niet kent... toch...
heb je haar er al op aan gesproken...

Terug
Bovenaan