Ik word echt gek van me schoonmoeder en zus.. dat pedagogische geneuzel van me schoonzus ( heel lullig, maar ze heeft en zal nooit geen kinderen krijgen om medische redenen), ze weet alles beter hoe ik het moet doen en hoe onze kleine zich zou moeten ontwikkelen.. mijn schoonmoeder is heel druk tegen de kleine terwijl ik merk dat hij dit helemaal niet prettig vind ( bijna 5 maanden) als hij huilt zegt ze; niet doen dat vind oma niet lief en als hij wil slapen zegt ze piep piep piep piep… ze vind het niet leuk als hij slaapt ? ik word er helemaal gek van! Heb dit uiteraard besproken met mijn vriend maar hij zegt dat ik me er niet zo druk om moet maken. Volgend jaar gaat mijn schoonmoeder dus 1 dag in de week oppassen, en ik maak me dus serieus zorgen…. Help ??
( verder qua opvoeding en ontwikkeling gaan wij gewoon lekker op zijn ritme mee en dat gaat echt super. We letten op de signalen wat hij op dat moment nodig heeft, en daar gaat hij heel lekker op)
( verder qua opvoeding en ontwikkeling gaan wij gewoon lekker op zijn ritme mee en dat gaat echt super. We letten op de signalen wat hij op dat moment nodig heeft, en daar gaat hij heel lekker op)