schoonmoeder...

echt, ik moet het even krijt aan jullie.
misschien dat jullie het normaal vinden maar ik niet!

vorige week donderdag kwam mijn schoonmoeder oppassen smiddags, ik moest naar mijn werk wat regelen voor als ik weer aan het werk ga.
ze was al tijdje aan het zeuren dat ze graag wilde oppassen..dus okeej!
ze past al 3 jaar op mijn nichtje en mijn schoonzus klaagde al over troep...wist niet waarom..nu wel!!!

ik kwam thuis...overal speelgoed (merel speelt daar nog niet mee..en in de box ligt genoeg) en er lag een luier open en bloot op de grond..
Ja zegt ze: die is nog niet helemaal nat,dus die kan je straks misschien weer aandoen!
Ik stond echt met mijn mond vol tanden..dan verschoon je hem toch niet, of anders gooi je deze toch weg!

vond het echt vies..zo midden in de woonkamer.
we hebben niet voor niets boven een aanklaadkussen en luieremmer..
heel appart!

haha schoonmoeders !!!!!!!
ik vind het ook niet normaal hoor dat je het zo aantreft als je thuiskomt , en een vuile luier midden in de woonkamer vind ik ook een beetje raar hoor !!

heb je haar hier op aangesproken??
succes ermee

kus mariska mv demy

Ha ha, daar gaan we weer... schoonmoeders!....

Tja, ik vind het ook niet normaal hoor, wat je schrijft over je schoonmoeder. Meestal heb je van die bemoeierige types die dan bijv. je keuken even gaan reorganiseren en tegelijkertijd schoonmaken. Maar dit is net het tegenovergestelde! Ik zou beide niet op prijs stellen trouwens!
Spreek haar er direct op aan, voordat het alleen maar erger wordt! Ik hoop voor je dat je niet van haar afhankelijk bent met oppassen.
Succes!
Groetjes,
Daisy

Terug
Bovenaan