Hallo allemaal,
Dit is voor mij de 1e keer dat ik een onderwerp start en heb dus geen idee of jullie dit onderwerp al moe zijn of niet.
Maar toch wil ik jullie graag de volgende vraag stellen:
Is er iemand die wat tips voor mij heeft ''hoe om te gaan'''met je schoonmoeder?
Onze zoon is in juli 2010 geboren en vanaf toen is het bergafwaarts gegaan.
Ook zijn we afgelopen voorjaar verhuisd naar het dorp waar ik ben opgegroeid, weg gegaan uit de stad waar mijn man is opgegroeid en mijn schoonouders en zwager+ schoonzus nog steeds wonen.
Hiervoor waren er gerust wel eens wat verbazingen of wat onbegrip maar nu....
We hebben mijn schoonouders half september voor het laatst gezien, mij bevalt het stiekem wel goed.
Juist omdat ik me dan niet meer hoef te verdedigen en niet bang hoef te zijn voor evt teleurstellingen.
Maar ik weet als geen ander dat dit niet zo door kan gaan.
Dus vandaar mijn vraag voor tips en advies!
Ik hoop dat er iemand is die mij wat kan vertellen...
Groetjes van Sis
Dit is voor mij de 1e keer dat ik een onderwerp start en heb dus geen idee of jullie dit onderwerp al moe zijn of niet.
Maar toch wil ik jullie graag de volgende vraag stellen:
Is er iemand die wat tips voor mij heeft ''hoe om te gaan'''met je schoonmoeder?
Onze zoon is in juli 2010 geboren en vanaf toen is het bergafwaarts gegaan.
Ook zijn we afgelopen voorjaar verhuisd naar het dorp waar ik ben opgegroeid, weg gegaan uit de stad waar mijn man is opgegroeid en mijn schoonouders en zwager+ schoonzus nog steeds wonen.
Hiervoor waren er gerust wel eens wat verbazingen of wat onbegrip maar nu....
We hebben mijn schoonouders half september voor het laatst gezien, mij bevalt het stiekem wel goed.
Juist omdat ik me dan niet meer hoef te verdedigen en niet bang hoef te zijn voor evt teleurstellingen.
Maar ik weet als geen ander dat dit niet zo door kan gaan.
Dus vandaar mijn vraag voor tips en advies!
Ik hoop dat er iemand is die mij wat kan vertellen...
Groetjes van Sis