Schoonmoeder....

Hallo mama's

pff ik moet even me hart een beetje luchten.

mijn dochtertje is nu 3 maandjes jong en ik heb tot op de dag van vandaag nog enorm last van bezitterig zijn over mijn meisje.

Ik bedoel daar mee dat ik het lastig vind dat anderen Mn meisje vast houden, nu maakt het me niks uit als Mn man of Mn moeder vader of broertje met de kleine komt knuffelen maar ooooh Mn schoonmoeder !! Dat vind ik wel zo vreselijk en ik denk dat het is omdat ze de eerste week dat ze geboren was elke dag ja je hoor het goed elke dag langs kwam en Mn dochter wou vast houden dit heeft wel minstens een maand geduurd nu is het af gezakt naar 3 x per week maar ik word er niet goed van ik word gewoon misselijk als ik weet dat ze langs komt want dat wil ze die kleine meteen weer vast houden.

ik voel me zo slecht dat ik doe goeveloelens heb en voel me behoorlijk alleen, geen idee of meerdere moeders hier zich in herkennen ?

Nu is mijn meisje dus 3 maand en huild nu ook telkens als ze bij mijn schoonmoeder op schoot zit... nu weet ik biet of dat is omdat ze kan voelen dat ik het zo erg vind of omdat ze het zelf niet prettig vind ...

pff hoop dat dit gevoel snel overgaat ... want ik snap zelf ook wel dat ze gewoon gek is met dr klein kind maar ik word gewoon niet goed van dat ze altijd maar Mn meisje vast wil houden

hoi,

Wat een vervelend gevoel zeg!

Ik herken het wel een klein beetje, want ik heb dat ook met mijn schoonmoeder. Ik vind het echt niet erg als iemand mijn zoontje vast houd, en snap dat opa's en oma's gek op hem zijn, maar bij mn schoonmoeder gaan al mn stekels overeind staan...

Ik lees dat ze 3 keer in de week langs komt.. dat is wel veel zeg... vooral als jij je er zo bij voelt.

ben je wel eens het gesprek met haar aan gegaan?? Ik heb het pas wel gedaan met mijn schoonmoeder. eerst een paar keer toen ik haar zag, maar ik had het idee dat het haar totaal niet interesseerde wat ik zei en ze gewoon haar eigen gang ging. Laats heb ik haar over de app (aan)gesproken en toen landde het kwartje iets meer.. de keer dat ik haar daar na zag hield ze zich iets meer in. ik heb eerlijk tegen haar gezegd hoe ik me voelde bij haar gedrag en dat ik het fijn zou vinden als ze niet heel de tijd aan mijn zoontje zit gaat zittten plukken, ook heb ik haar gevraagd of ze aan mij wil vragen wanneer ze mn zoontje op mag pakken of vast houden in plaats van hem zomaar pakken..

Ik hoop voor je dat het snel wat beter gaat en je er beter bij gaat voelen.

groetjes

Terug
Bovenaan