<p>Hoi allemaal,</p><p>Misschien deel ik dit ook een beetje om het van me af te schrijven.</p><p>Na aangeven wat we onze kleine geven voor zn eerste verjaardag kwam er weinig reactie. Nu krijgt mijn man ineens een berichtje ik heb dit en dat voor de verjaardag.. en ja je raad het al, precies dat wat wij gaan geven.</p><p>Het is niet het eerste waar we tegenaan lopen en er is al een hoop gedoe/gezeik geweest. Ik snap mijn man dan ook als hij zegt wat nu weer, ik wil er niet eens meer wat van zeggen dan is er weer gedoe. Hier houden wij helemaal niet van, en voorheen dachten we toemaar en trokken we ons eigen plan. Het gaat nu alleen om ons kindje waarvan we willen dat het niet door en door verwent raakt. Onze wens voor de verjaardagskado's was namelijk dat wij het grote kado zouden geven en onze familie de uitbreiding ervan. Als ze meer dan dat wilde uitgeven dit naar de spaarrekening te doen. Dit mislukt nu dus aardig. Mijn ouders, broer en schoonzus vragen netjes wat we willen em.begrijpen wat we zeggen.</p><p>Hebben jullie tips of ervaringen?</p>