Schoonmoeders......

Hoi allemaal,
Ik heb niks te spuien of baby's krijgen wat niet lukt maar kom net terug van een avondje uit eten met mijn schoonouders. Mijn vriend en ik krijgen gauw ons nieuwe huis opgeleverd en zij weet wel te vertellen wie ons laminaat kan leggen (wil ik zelf doen), de schuur kan isoleren (wil ik zelf doen) en dat als we er eenmaal wonen onze kat in de schuur kan (echt niet!). Mijn vriend zegt dat ze het goed bedoeld maar ik wordt er echt gek van! Mijn eigen ouders zeggen dat soort dingen echt niet en die denken gewoon mee en brengen het ook op een hele  andere manier. Gelukkig. Goh, dat moest ik even kwijt.

hoi noortje

ik zou zeggen niet te veel op letten. Zeggen dat je zelf je vloer gaat leggen de kat gewoon in huis komt. Of te wel dat jullie samen het wel redden en zelf wel weten wat jullie willen. Meteen duidelijk zijn is vaak het beste op dat moment het moeilijkst maar dan ben je wel duidelijk.
Verder zijn het natuurlijk andere mensen dan je eigen ouders dat je die beter begrijp is logisch ze hebben je opgevoed. En van je eigen ouders kan je een soms misplaatste opmerking beter hebben. Tenminste dat heb ik altijd.

liefs rozemarijn

Terug
Bovenaan