Weet even niet hoe ik het anders moet noemen maar begin het een beetje beu te worden. Sinds onze zoon is geboren is de verhouding tussen ons en mn schoonouders een stuk minder geworden. Ze zien hem naar hun mening te weinig, ik ga minimaal 2 keer in de week langs. Ik doe dit altijd overdag, ze hebben een eigen zaak en dus kan ik daar altijd aankomen. Nou blijf ik altijd in de winkel zelf hangen en ga ik nooit met die kleine naar het kantoor want daar wordt gerookt. Wij hebben ervoor gekozen om hem daar niet aan bloot te stellen, thuis wordt er ook niet meer gerookt dus ik vind niet dat hij daar bij een ander wel midden in moet gaan zitten. Nu vinden ze dat raar en hoor ik of via mn vriend of schoonzus dat vooral mn schoonmoeder het er allemaal niet mee eens is. Nu zou ook de sinterklaas avond op zondag middag worden gehouden en dat werd ineens verzet naar maandag avond omdat mn schoonvader perse op zondag naar de voetbal wilde. We hadden een paar weken geleden al afgesproken dat het zondag zou zijn. Nu wordt ik raar aangekeken dat ik dan niet kom. Onze uk zit de hele dag op het kdv en is bekaf als hij thuis komt. Vaak gaat hij meteen naar bed om dan na een uur nog een fles te krijgen en dan de nacht in te gaan. Ik vind zelf niet dat ik hem dan willens en wetens op moet houden om daar naartoe te gaan om hem dan laat in de avond weer uit zn bed te moeten halen om weer naar huis te gaan. Ook is mijn vriend werken en komt pas aan het eind van de week thuis dus die is er ook niet bij.
Ligt het nou allemaal aan mij en doe ik het nou fout? Ik raak hier steeds meer gefrustreerd door en heb ook weinig zin meer om daar langs te gaan aangezien het voor mijn gevoel toch niet goed is wat ik doe... Ik zou graag jullie mening eens hebben of is er iemand die dit herkent... Ik hoop dat jullie het verhaal een beetje snappen en anders probeer ik het nog wel een keer uit te leggen.
Liefs
Ligt het nou allemaal aan mij en doe ik het nou fout? Ik raak hier steeds meer gefrustreerd door en heb ook weinig zin meer om daar langs te gaan aangezien het voor mijn gevoel toch niet goed is wat ik doe... Ik zou graag jullie mening eens hebben of is er iemand die dit herkent... Ik hoop dat jullie het verhaal een beetje snappen en anders probeer ik het nog wel een keer uit te leggen.
Liefs