schoonouders

Wat te doen met vervelende dominante schoonvader..??
Ik heb bepaalde wensen ten aanzien van mijn kinderen en heb graag dat anderen hier rekening mee houden. Mijn schoonvader denkt daar anders over en negeert mij hierin compleet. Het op een rustige manier uitspreken heeft al eens geleid tot hevige strijd waarbij hij erg persoonlijk werd. Het negeren om de vrede te bewaren helpt ook niet. Dit speelt al zeker 2 jaar en om eerlijk te zijn ben ik het helemaal zat. Tips?
 
hoi rschaap,

gelukkig heb ik hier geen ervaring mee. wel vind ik af en toe dat hij dingen doet waar ik het niet mee eens ben, maar dan denk ik van laat maar. tis maar klein.
wellicht een idee om met je man (en eventueel je schoonmoeder als ze nog leeft) het er over hebben? sterkte de komende tijd
 
Hoi,
Hoe denkt je man erover?
Ik laat bepaalde dingen gaan waarvan ik denk ach ja, maar als hij echt over je grens heen gaat vind ik dat niet kunnen.
Jij bent de moeder en jij en je man beslissen wat er gebeurd, ik zou aangeven dat het jou/jullie echt de keel uit hangt en dat dit er niet toe leid dat jullie vaker komen oid!
Ik zou zeker kijken of je man in deze niet het woord wil voeren, zodat het zijn vader duidelijk is waar je man in deze staat!
Succes ermee!
 
Terug
Bovenaan