Schoonvader op bezoek

Hoi Meiden,

Ik heb jullie hulp echt ff nodig,

Mijn schoonvader komt 3 x in de week bij ons, en dan omhalf 6(etenstijd bij ons)
Een tijd geleden had ik gevraagd of hij wat later wilde komen, omdat Jesse helemaal afgeleid is door hem. Zei hij ik zal het proberen, nu komt hij 17.35, dus dat schiet niet op.

Maar nu  mijn vraag, ik ben er flauw van dat hij zo vaak komt, Hoe zeg ik dit netjes tegen hem.
Ik kan het toch wel zeggen?? Wat vinden jullie?

hoi

jeetje wat vervelend is dat he,
mijn schoonouders wonen naast ons en ook idd mijn schoonvader kwam ook elke keer onder het eten even bij Bram kijken........heel irritant
wij hebben het toen gewoon gezegt/gevraagt of hij s'avonds wat later wou komen omdat we graag gewoon met ons gezin rustig willen eten......
mijn schoonpa is nogal een mopperpot en loopt dan eerst boos weg maar doet er gelukkig wel wat mee en komt nu dus gelukkig ook later
ook komt hij geregelmatig langs en dat is naturlijk ook logisch als ze naast je wonen en het is hun eerste kleinkind  waar ze stapelgek mee zijn natuurlijk en we hebben idd ook in twijfel gestaan om dat te zeggen dat hij iets minder vaak moest langskomen maar ik had ook weer zoiets van, tja kun je dat wel maken want vindt het natuurlijk ook geweldig dat hij zo'n goeie band krijgt met opa
dus moeilijk moeilijk moeilijk.......maar je kan altijd proberen om voorzichtig het onderwerp aan te snijden en kijkn hoe je schoonvader er op reageert.....
succes......en strekte met al die irritaties

liefs ilona

Terug
Bovenaan