schoonzusje pist voor me deur.

A

Anoniem

Guest
Goede morgen dametjes!

Allemaal lekker wakker?
Ik wel was even kinderloos vandaag, gisteren is mn zoontje even gaan logeren bij oma.
En oww wat denken jullie. Me schoonzusje overtijd wij zeuren doe die test nou bla bla. Zei wilde em niet doen want ze was bang dus een streepje te zien?! En ze gaat naar het toilet en kwam wel terug nou en je raad het al. Tja zegt ze... twijfel geval ik zo ja hier met de test haha ik kijk nou je hoefde niet te zoeken hoor duidelijk een heeel licht streepje te zien. je had de cb. Alleen denk ik ja chips ze weten niet dat ik bezig ben en als ik over 2maanden (moet het wel nu raak zijn) ook kom, dan lijkt net of je dan expres gedaan heb ofzo... maar ja goed. Het kan ook nog 3 4 maanden duren misschien langer. Je weet het niet. Nu ben ik benieuwd ik adviseerde haar een kruidvat test te doen 2voor5 die zijn beter. Nou ben benieuwd ze zegt ooit eerder een positieve cb test te hebben gehad en bleek niet zwanger! Dus nu afwachten. Moet jullie wel zeggen dat ik door die negative test even minder ermee bezig ben! Voelt veel beter. nog 5dagen voor mn NOD maar als ik de 15de niet mn menstruatie heb. Wil ik het toch proberen tot vrijdag ochtned vol te houden met de test! Om toch met ochtendurine te testen!
Ik hou jullie op de hoogte.

Fijn weekend allemaaal

Nou ik zou met er niet te druk over maken dat je misschien wel deels gelijk zwanger bent en de reacties erop.
Zal vast meevallen.... Is ook wel weer leuk als je tegelijk zwanger bent toch?
gr
Wenser

Ik zou me niet te druk maken hoor! Mijn schoonzus en ik waren ook gelijk zwanger. Zij is gister bevallen en ik ben nu 20wk vandaag. Wij waren ook al bezig toen we hoorden dat zij opnieuw zwanger bleek te zijn. Niemand wist dat verder hoor dat wij bezig waren. Uiteindelijk duurde het nog een paar maanden voordat het bij ons raak was.
Ik heb van niemand uit de familie ´opmerkingen´gehad en iedereen was net zo blij voor ons als voor mijn schoonzud.

ok nou gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje of neefje haha. Nou ze heeft een kruidvat test gedaan en die was negatief dus ze denkt dat ze niet zwanger is. Wel heel raar als de cb wel posi is maar goed afwachten. Ze weet der NOD niet want ze zat net aan de pil en had doorbraak bloeding. En gestopt zomaar omdat der vriend een week er niet was... Ik zeg ja dat werkt ook niet maar goed we wachten af.

Groetjes

Terug
Bovenaan