Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Sinds een week voel ik de kleine duidelijk als ik rustig lig op de bank sinds 3 dagen kan mijn vriend het ook voelen Ik probeer het te filmen maar dan zie je het niet is dit net geluk hebben of moeten we daar nog geduld mee hebben dat je het ook op film ziet</p>
Hoe verder mijn zwangerschappen destijds vorderden, hoe beter je het zag op de filmpjes! Weet niet hoe ver je bent, maar misschien nog even geduld hebben!
Nog ff wachten. Rond de 30 weken begin je beetje door te hebben rond welke tijd het kindje veel beweegt en dan kun je er de camera bij pakken. Tenminste was bij mij zo
Als je pas 23 weken bent, is het echt nog te vroeg om te kunnen filmen De schopjes van de baby zijn wellicht voor jou en je vriend al duidelijk, maar nog niet sterk genoeg om aan de buitenkant te zien. Dat duurt nog wel een tijdje, de spieren van de baby moeten sterker worden en als jouw buikbanden nog heel stevig zijn (bij eerste zwangerschap bijv( dan houdt dat ook nog veel tegen in zicht. Ter illustratie: Hier zwanger van nummer 3, met 10 weken voelde ik de baby al en met 15 weken kon mijn man het al voelen. Maar pas ergens na 26 weken zag je het pas duidelijk aan de buitenkant. Waarschijnlijk nog even geduld dus, maar wel heel fijn dat je haar al zo duidelijk voelt! Geeft toch een fijne bevestiging dat ze het prima naar haar zin heeft ?
Rond 30 weken ging mijn buik echt alle kanten op, en zag je hele bobbels onder de oppervlakte gaan. Het schudde soms heen en weer. Nog even geduld. Het wordt echt veel duidelijker straks.
Ik zeg altijd het is net of ze het weten. Bij mij is het als ik ik of me dochter de hand op de buik leg schopt hij hele tijd. Mn dochtee bijna 2 snapt het alleen nog niet. Maar als me vriend wil voelen of ik het wil filmen stopt hij oer direct... Ik denk dat je nog even geduld moet hebben. Als je wat verder ben zie je alle bewegingen heel duidelijk omdat het wat groter is..
Ohh leuk om te horen alemaal geduld hebben we wel we wachten het af het is inderdaad de eerste dus allemaal nieuw.
Zeker fijn om haar elke dag te voelen ze is lekker actief zo leuk om dat te voelen heel bijzonder