Schopjes baby

Hoi dames,

Ik voel de baby sinds vandaag helemaal rechtsonder schoppen. Voorheen schopte de baby rond mijn navel. Hebben jullie dat ook gehad dat de baby opeens alleen beneden begon te schoppen?

De schopjes beneden voelen niet heel prettig aan :(
 
Heel herkenbaar! Hier ook eentje die de laatste tijd naar beneden schopt.. Ik vind het een enorm akelig gevoel, alsof ie er uit komt zeg maar.... brrr
 
Mijne was erg beweeglijk, voelde het steeds weer op andere plekken. Tot ze ingedaald was. Waar ik nooit aan kon wennen was die swirl/swoosh van binnen als ze weer even volledig draaide. Net of al je ingewanden meedraaien. Maar kan erbij horen hoor, dat ze ineens anders liggen.
 
Oef, mijne doet eigenlijk alleen naar onder schoppen, ik weet niet beter...zeer ongemakkelijk gevoel, soms echt lange ‘stampsessies) is inderdaad niet makkelijk uit te leggen aan mensen die het nog nooit hebben gevoeld ? zegt mij ook dat ons kleintje dus voorkeur houding in feestmodus heeft (???) zal hier geen gewone bevalling worden denk ik, houding is nog nooit veranderd (schopsgewijs) en ben bijna 30weken ? die van jullie zal wel weer anders gaan liggen denk ik hoor, tot dan even volhouden ?
 
Hier ook ervaring mee. Maar bij 35 weken toch gedraaid (lag in stuit). Wat kon dat ongemakkelijk voelen zeg! Hebben jullie dan ook dat gevoel erbij aan je rib? Daar zat bij mij dus het hoofdje  te duwen...
 
De 1e lag bij mij met 30 weken al goed en is ook zo blijven liggen. Nu de 2e pas met 36 weken dus die vondt ik zelf spannend worden maar ze kunnen tot allerlaatst nog goed gaan liggen dus rustig afwachten. Mijn buik is inmiddels blauw door het harde getrap en gedraai van hem. Ik vindt niet anders dan onprettig. Snachts ook alleen nog ma op de linkerkant kunnen liggen. Rechts gaat niet meer. Maar het is het allemaal waard
 
Terug
Bovenaan