Schopjes!

Sinds gisteravond voel ik als ik ontspannen zit heel duidelijk schopjes vanbinnen! Echt zo gaaf!!!
Het is de tweede, dus misschien dat ik het daarom al zo goed voel (ik ben nu 15 + 3 weken).
Voelen jullie ook al iets?

Ik twijfel wel, maar weet zeker dat het niet mijn darmen waren. Stond gister met mijn buik tegen het aanrecht geleund en voelde toen een soort plopje... Daarna ook niet weer gevoeld, zou ook wel vroeg zijn. Maar wie weet was dit het ukje.

Ik voel ook nog niks, maar kan niet wachten. Het is mijn eerste en ben nu 14+ 4. Geniet er lekker van. Volgens mijn verloskundige ga ik het waarschijnlijk pas voelen vanaf 18 weken en dan is het nog afhankelijk hoe de placenta ligt ik hoop dat ik het toch stiekem eerder voel

Ik had het gisteravond in bed: handen op de buik en ontspannen maar. Toen voelde ik toch ineens iets dat echt geen plop van mijn darmen kon zijn! Het is mijn tweede en de eerste voelde ik met 17,5 week. Dat gevoel was echt even genieten! Hopelijk voelen de anderen het ook snel, ik kan in ieder geval niet wachten tot ik het regelmatig zal voelen. Ook als teken dat het nog goed gaat zeg maar. Bij de eerste ging ik wel dagelijks in bad omdat hij zo druk was, dat hij in bad altijd rustig werd. Hij schopte en bewoog echt de hele dag door!

Terug
Bovenaan