Schopjes

Hoi ladies,

Ik had het in bij het onderwerp 'Hoe gaat het met iedereen?' al geschreven maar vind eigenlijk dat het een eigen topic verdient, want het is zo iets moois en bijzonders:

Sinds vorige week dinsdag voel ik ons kleintje schoppen :)))
Zo schattig, ik word er elke keer blij van!

Bij mijn oudste voelde ik het pas met ruim 18 weken, maar bij de tweede herken je het sneller en toen voelde ik het net als nu met zo'n 14 weken.
Ik vind het zo gezellig weer!!
Inmiddels voel ik ons kleintje al een paar keer per uur, zo knus!! En ook fijn die bevestiging dat alles goed gaat met hem of haar, hij/zij heeft het prima naar zijn/haar zin in mijn buik volgens mij :)

Ik ben benieuwd os jullie al wat voelen, geniet er in ieder geval van!!

Groetjes,
mamainzuid

Ik voel heel soms wat. Bij onze dochter heeft het heel lang geduurt, doordat de placenta aan de voorkant lag, kdenk dat ik bij week 24 echt goed wat voelde toen.
Is ook inderdaad een fijne bevestiging. Lekker van genieten!!

Bij de eerste voelde ik hem met 15 weken, nu heb ik heel af en toe dat ik al een plopje van ons propje voel. Ik vind het zo fijn om het weer te voelen!!

Heerlijk genieten!

Echt? Wauw. Ik ben nu bijna 13 weken maar kan me niet voorstellen dat ik het binnenkort al ga voelen. Het lijkt me geweldig! Gisteren bij de combinatietest wel getuige mogen zijn van een live omdraaiactie, zo cute. De uitslag was gelukkig helemaal goed, kans kleiner dan 1 op 5000. Toch wel echt een opluchting. Nu genieten, aankomen (ben alleen maar afgevallen) en lekker broeden ;)

Terug
Bovenaan