Schoppen doet pijn

<p>Hoi!</p><p>Onze baby is al vanaf heel vroeg in de zwangerschap beweeglijk. Wel zo erg dat het al vrij snel pijn begon te doen. Ik ben nu ruim 34 weken zwanger. En er komt soms echt een voet/knie/elleboog zo'n drie centimeter uit mijn buik steken, dit doet erg pijn en het lijkt wel of de baby er zo uit breekt. ;)</p><p>Weet iemand of die schade kan geven aan de binnenkant? Want het is op bepaalde plekken veel pijnlijker. En misschien hebben jullie tips? </p><p>Dankjewel!</p>

volgens mij kan het geen schade geven. 
Of nou ja, er zijn verhalen van vrouwen die met gekneusde ribben zitten dus het kan wel. Maar niet voor je organen etc. 
Tips, mijn vk zei dat ik mijn kindje heel zachjes kon proberen in een andere hoem te duwen. Nieg forceren natuurlijk. 
Je kan ook opletten wanneer het pijn doet. Bijvoorbeeld; is het wanneer je op je rug licht, op je zij. Of juist wanneer je zit? Zit je misschien met een bolle rug etc. Misschien dat dat helpt. 

Mijn kleintje was ook erg beweeglijk en stak ook regelmatig een voet, knie of leboog naar buiten. Heeft ook heel lang dwar gelegen waardoor er soms zowel links als rechts een lichaamsdeel uitstak. Ik drukte hem ook zachtjes terug als hij weer uitstak. Ze kunnen niks stuk maken wb je organen oid, maar je kunt wel beurse plekken aan de binnenkany krijgen. Dit kan geen kwaad, maar doet inderdaad best wel pijn als hij/zij daar weer schopt. 

Terug
Bovenaan