Schoppen! en klachten

Hoi,
En voelt iedereen de baby al?
Ik voel de kleine nu eigenlijk de hele dag door, ook zie ik mijn buik al echt bewegen, zelfs al een beetje het rollen als de baby zich draait, wat een heerlijk gevoel weer, eind van de week al weer 25wk dus het gaat echt hard.
Verder gelukkig geen last van kwaaltjes, buiten spataders op mijn linkerbeen (maar daar heb ik nu kousen voor ) en nu ook heel erg in mijn schaamstreek, dat is wel minder want daar heb je niks voor, ik voel me net zulu,,haha
Hoe voelen jullie je?
Groetjes

Hoi MJ

Ik ben nu bijna 22 weken en voel de kleine ook al heel goed al n paar weken echt super gaaf. Ze schopt ook heel de dag door, alleen vorige week donderdagen vrijdag voelde ik haar niet ben toen naar t ziekenhuis gegaan en toen ze n echo maakte zwaaide ze mooi. Alleen lag ze op haar zij dus dan voel ik haar niet zo goed. Verder geen kwaaltjes buiten de suiker dan. Ik heb ook al n bijnaam gekregen van mn man ballou haha.
gr priscilla.

Haaai,

Ik voel hem ook elke dag!! Heerlijk gevoel, nou soms ook niet haha
Als ik een drukke dag heb gehad dan voel ik hem minder.
Ben nu al een aantal dagen ziek, verkouden en een lichtte griep :-(
Verder kwaaltjes vooral moe en m´n stuitje voel ik sneller.
Verder gaat het goed. gaat idd snel. ben deze week ook alweer 25 weken

hoi
voel de baby ook al goed en net als jij mj beweegt mijn buik al. dat rolgevoel is ook bekend en erg leuk. de kwaaltjes zijn er helaas nog, nog steeds moe en duizelig en helaas ook de bekkenklachten. eind van deze week 23 weken. elke week hoop ik dat de klachten minder worden maar helaas, wie weet volgende week beter.

Hoi,

Ik ben nu 21 weken, en het gaat goed.
Heb wel last van mn bekken/rug maar met heel rustig aan doen en fysio adviezen gaat het nog best wel.
Ik voel de baby niet de hele dag door maar wel iedere dag, verder is het een dwarsliggertje want krijg regelmatig een schop op mn blaas of tegen mn maag, met als gevolg een golf maagzuur of urineverlies (dit omdat mn bekkenbodem heel zwak is) dus haha hij/zij houd er nu al van om mama te plagen.

Liefs Marina

hoi allemaal!

ik ben morgen 22 weken zwanger, en beebie heeft een heeeel eigen ritme.
mama wil slapen?? beebie gaat boksen.
mama wil rustig eten, beebie slingert door de buik zodat ik staand moet eten. ook geen gezicht zeg haha.
maar zo'n heerlijk gevoel.
voelen jullie partners ook al beweging als hun hand op de buik ligt??

Terug
Bovenaan