schoppen kleintje pijnlijk ?

Hoi dames,

Het is iedere keer weer geweldig als mijn kleintje schopt, maar de laatste dagen doet het regelmatig pijn. Vaak in mijn zij ergens, maar ook op andere plaatsen. Zit hij dan tegen organen ofzo.
Heeft iemand daar ervaring mee ?

Bedankt.
 
Veel vrouwen hebben wel last van pijnlijke plaatsen door het trappen.
Je kunt zelfs gekneusde ribben oplopen!!
Hoe ver ben je nu?
Waarschijnlijk komen er gewoon beurse plekken op plaatsen waar je normaal nooit aanraking in je lichaam hebt.
Sterkte!
 
ps. heb zelf nog niet echt pijn, maar wel gevoelig soms als mn kleintje tegen mn ribben zit te trappen, probeer m dan weer ff op zij te duwen ;-) (30 wk. nu)
 
Ik ben nu 33 weken zwanger en af en toe doet het gewoon pijn. Op de een of andere manier lukt het de baby om zich nog steeds volledig uit te rekken ofzo, want zowel links als rechts van mijn buik steekt er dan vanalles uit.
Ik voel dan ook vooral mijn banden, die worden dan extra opgerekt.
 
Hoi,
Ik heb daar nu nog geen last van, maar toen ik op het einde liep bij mijn andere kinderen kon het soms flink pijn doen ja!
De jongste heeft mijn ribben flink te grazen genomen, ook een draai kon dan soms pijnlijk zijn (dat je dus een lichaamsdeel van je kind over/onder je buik ziet schuiven)
Hoever ben je nu?
Groetjes MJ
 
ik herinner het nog van de eerste.
Gelukkig lag hij heel lang stuit waardoor hij alleen op de blaas trapte.........heel vervelend de hele tijd naar de wc rennen maa gelukkig niet echt pijnlijk.
het veranderde toen de kleine draaide.............oei........wat deed dat vaak pijn !!!! Vaak een pijnlijke trap waar je zelfs van wakker werd. En heel vaak een arm, elleboog, voet of knie die pijnlijk uitstak. Die kon je dan alleen met veel moeite terug duwen.
Het klinkt best pijnlijk maar dat verschilt per persoon. Ik had toevallig een kleine schoper.

Het is wel grappig........
erst kan je niet wachten tot je de kleine voelt..........dan raak je eraan gewent......( de zorgen dit je je maakt als hij 1 dag niet trapt)..........en de trappen wordt steeds beter voelbaar............en er komt een tijd dat als jij gaat slapen, de kleine wakker wordt en rustig op los trapt...heeeeeel vervelend !!!.............dan komen de uitschieters en verwens je de baby af en toe.......en dan eindelijk heb je de baby in de armen en mis je het getrap in je buik. Wat willen we nou ????

Advies....hoe erg het ook kan zijn...probeer ervan te genieten.....het is zo voorbij en dan verlang je erna terug.

Dus veel succes met het in trappelende wonder in de buik !!!! Misschien kan je hem al manieren aanleren in de buik, hahahahahha, doe mamma geen pijn.
 
Schopjes kunnen inderdaad erg vervelend zijn. Die van ons weet nu zelfs nog (ben bijna 32 weken) een salto te maken, meneer ligt nu in stuit maar dat kan morgen zomaar weer eens anders zijn. Soms voelt het allemaal beurs vanbinnen. Maar het is ook wel erg gezellig zo met zijn 2-tjs ;-)
 
Terug
Bovenaan