schoppen tegen onderkant baarmoeder

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Sinds een paar dagen heb ik last van volgens mij schoppen tegen de onderkant van mijn baarmoeder en blaas. Dit is vooral als ik zit.
Heeft iemand hier ook last van?

Groetjes

Hallo,

Ik denk daar ook wel wat last van te hebben. Ik ben nu 21 wkn zwanger en voel de kleine zo nu en dan. Eerst wel her en der een keer in mijn buik, maar de laatste paar dagen heb ik het gevoel dat ik lichte schopjes in mijn overbuik krijg, dus ter hoogte van de blaas inderdaad. Ik voel nu ook meer druk/gewicht op mijn blaas.

Groetjes van Ilona.

Hoi

Ja dat kan hoor, zelfs als de kleine al ingedaald en vast ligt is dat nog mogelijk.

grt suuz 34,5 weken

Hallo,

Ik ben 33 weken en 3 dagen zwanger en heb hier al langere tijd last van. Komt waarschijnlijk ook doordat de kleine in stuit ligt en dus naar hartelust naar beneden kan schoppen!
Weet niet hoe het bij jullie zit maar het is bij mij erg gevoelig als de kleine daar zo bezig is...

Janet

Hallo allemaal,

Mijn baby heeft zich al vanaf het begin onderin mijn baarmoeder genesteld en vermaakt zich daar prima. Af en toe wil hij/zij zich nog wel eens iets richting navel verplaatsen, maar doorgaans zit 'ie lekker onderin en schopt daarbij vaak tegen m'n blaas. Ik weet dus precies wat je voelt.
Hierdoor voelde ik de baby al heel snel, met 15 weken en echt schoppen met 18 weken. En vooral inderdaad als ik van houding verander. Als ik bijvoorbeeld in de stad loop, kruipt de baby soms zo ver naar beneden dat ik hem/haar gewoon weer even naar boven moet duwen omdat het anders niet fijn voelt. Wel fijn hoor, de hele dag dat getrappel.

Groetjes, Marisa ( 21 wkn, 6 dgn.)

Terug
Bovenaan