schoppen!!

A

Anoniem

Guest
hoi

ik heb een gekke vraag maar als ik af en toe rustig zit dan schopt die kleine zomaar ineens uit het niets zo hard  dan is het gewoon heel de tijd rustig en dan ineens schopt ie zo hard wie heeft dat ook of zou het iets vreemds zijn.voor de rest is het ook gewoon heel de dag behoorlijk druk.dan zie je heel me buik heen en weer schudden wel goed natuurlijk dat het beweegt maar zo veel en druk heel de dag zou dat normaal zijn.
 (beetje onzeker ) ben nu 35 wken.

liefs tara

hoi

als je al wat verder bent is het normaal hoor dat je zulke harde trappen krijgt,bij mij was het zo erg dat ik op een gegevn moment haar voet je in mijn zij gewoon kon vastpakken echt heeel raar was dat.en wat ze ook goed kon was als ik zat heel hard tegen mijn ribben aan trappen.Niet echt lekker maar wel grappig.sterkte ermee.groetejs wedny

Hallo,
Uit mijn vorige 2 zwangerschappen herken ik het maar al te goed. Met name als ik zat, dan begonnen ze te schoppen of als ik net rustig in bed lag.
Nu begint het bij de derde ook. Ondanks dat mijn placenta voor ligt, schopt ie erop los.
Groetjes, Yoeke (24 weken)

Bij Jonah maakt ik me zorgen bij elk schopje. Jonah schopt zelfs zo hard dat mijn buik beurs aanvoelde.  Nu bij de tweede maak ik opmerking van : He kan ie effe daar beneden...

Hoi,

Ik heb daar ook last van.

Ben ook even ver als jou en mijn schatje kan ook opeens hard schoppen.
Dat voelt niet altijd even prettig, vooral als hij tegen mijn ribben schopt.

Maar dat neem ik voor lief, weet dan dat hij het goed maakt daarbinnen.

Niro

35 weken en 2 dagen zwanger

Terug
Bovenaan