Schoppen

Lars heeft weer iets nieuws op zijn rug liggen en dan keihard met zijn benen om hoog naar beneden shoort schoppen in de box hehehe hoe harder hoe beter... Moet je dit nou goed vinden of zijn beentjes aan elkaar binden ?

Groetjes,

Bianca

Ik zou zeggen: vastbinden die dingen, hihi
Kian doet dit ook, snap niet dat z'n hielen niet helemaal beurs zijn, of dat ie gaat huilen van de pijn als ie weer 10 minuten herrie heeft liggen maken. Maar zolang er een big smile op z'n gezicht staat. . .lekker laten gaan! (box komt vanzelf naar beneden).
Liefs Nelleke

Hahaha, wat zijn ze allemaal eensgezind...!
Stef doet dit inderdaad ook... Ik schrik er ook soms van hoor.
Fijn toch altijd om te weten dat (bijna) niks gek is!

Liefs Annet

Hoihoi,

Me vriend zag het voor het eerst vandaag die zei zooo ken je hem niet laten stoppen??? Ik zeg euhh nee is goed voor zijn ontwikkeling

Groetjes,

Bianca

Ja, ik weet precies wat je bedoelt! Julian doet het niet in de box, of tenminste dan valt het niet op vanweg de 2 boxkleden onder hem. Favoriete plek om dit te doen is de commode en omdat hij vrij groot is ligt hij vaak met zijn voetjes net van het kussen af. En dan trapt hij dus (keihard) op het hout. Hij lijkt er geen last van te hebben want hij gaat gewoon door. Het zal idd wel ontwikkeling zijn.

Groetjes,
Daisy

Terug
Bovenaan