Schor

A

Anoniem

Guest
Sinds een paar dagen is mijn dochtertje Maaike ontzettend schor....
Zij huilt veel meer en het klinkt echt heel zielig
Wat kan ik doen om het te verzachten, behalve bv. water geven?
Ze is bijna 6,5 maand.
Alvast bedankt!
Groetjes,

Nathalie

Marissa is ook heel erg schor. Inderdaad is extra drinken heel fijn voor ze en wij hebben van VSM baby hoestdrank gehaald, dit verzacht wel. Maar verder kunnen we er weinig aan doen omdat ze nog zo klein zijn. Sterkte!

Ik snap precies wat je bedoeld; mijn kleine man kreeg afgelopen maandag ineen keer verhoging (tot aan koorts toe). De hele dag huilen, en inderdaad....... erg schor.
Ben gisteren toch maar even naar de huisarts gegaan, resultaat: de lieve schat heeft een ontsteking aan zijn bovenluchtwegen opgelopen. De huisarts had aangegeven dat dit een dag of 5 gaat duren, maar dat het allemaal vanzelf overgaat. Er valt ook vrij weinig aan te doen; eventueel een zetpil en veel drinken.
Helaas, ik heb geen beter nieuws voor je. Gewoon afwachten, dus.
Succes,
Ajg

hoi hoi,

Ook mijn zoontje van 06 maanden heeft een hoge luchtweg infectie. Nadat de huisarts ons door heeft gestuurd hebben wij antibiotica, neusdruppels en zetpillen voorgeschreven gekregen en voor de rest is het dus uitzieken..

Was wel al begonnen met VSM Nisykind, een 7 daagse kuur op homeopatische wijze, die verlichting geeft aan de luchtwegen. Misschien kan je dit geven?
Niek knapt heeel langzaam aan op.

Groetjes suus

Terug
Bovenaan