Schot in de zaak....

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik kon niet meer wachten tot maandag om een afspraak te maken bij het ziekenhuis voor het 2de zaad onderzoek dus ik de stoute schoenen aan getrokken en mijn man gevraagd of hij alvast wilde bellen en zo lief als dat hij is....Gelijk gebeld en hij kan 7 Februari terecht voor de "sperma-proef-opwerking". (wordt gekeken of het zaad nu van betere kwaliteit is en of het bruikbaar is voor inseminatie)

Daarna gelijk de fertiliteitsarts gebeld en die afspraak staat nu ook ingepland alleen de exacte datum krijgen we de eerste week Januari over de post, hopelijk duurt dat niet langer dan een week na 7 Februari.....

Ben blij dat we nu weer data hebben om naar toe te leven!! Ik weet best wel dat het allemaal nog langer gaat duren maar dit is weer een stap dichterbij!

Liefs Lynn.

Kan het goed begrijpen hoor dat je niet langer kunt wachten! Maar het is wat je zegt, je leeft nu toe naar een datum en dat is veel fijner!!
Ontzettend fijn dat je dat echt samen met je man kunt doen Lynn! Super!
En 7 februari, dat is al best snel hoor!!!!

TOi toi toi!

Wat fijn dat jullie nu een datum hebben om naartoe te leven! Hoop dat het zaad van je man nu van betere kwaliteit is en jullie wens in 2012 in vervulling kan gaan!

O wat goed zeg!! Eindelijk een datum waar je naar toe kan leven dat geeft weer wat hou vast. Ontzettend spannend zeg..

Wens je heel veel geluk toe!

succes ermee.. fijn dat je nu een datum hebt om na uit te kijken!

Fijn dat er nu eindelijk een datum vast staat! Eindelijk schot in de zaak!

Wat fijn dat je nu een volgende datum hebt. Dat is altijd leuk en een geruststelling om naartoe te leven.
succes en sterkte

Een 'brutaal mens' heeft de halve wereld zeggen ze wel eens. Goed dat je de stoute schoenen hebt aangetrokken. Ben benieuwd hoor.....

Het is zo februari, nog anderhalve ronde ;-)

Terug
Bovenaan