schotje verwijdert

hoi,
ik ben dinsdag gecurreteerd voor de 2 e keer omdat er nog restjes zaten van mijn zwangerschap nu is ook het schotje verwijderd in mijn baarmoeder ik voel me op dit moment niet zo lekker heb een zeurende buikpijn en mijn buik is heel erg warm koorts heb ik niet ook hebben ze een spiraaltje geplaats om het goed te laten genezen want op de plaats van het schotje is gehecht. zijn er meer vrouwen die deze ervaring hebben. over drie maanden mag het schotje eruit en dan hopen dat er geen littekenweesfsel zit.

heel veel liefs van mij en ik wens voor iedereen heel veel sterkte want als ik de berichtjes allemaal zo lees zie ik dat er heel veel vrouwen zijn die het erg moeilijk hebben.

hallo
ik heb dat ook gehad een schotje in mijn baarmoeder.ik heb 2 keer een miskraam gehad.een keer in 2000 en de 2e in feb 2003.het schotje hebben ze weg gehaald in 2001.het deed geen pijn vond ik.het einige wat pijn deed was het onderzoek voor de oper.hoe ze zo n vloeibaar spul in je baarmoeder spuiten.maar dat heb je zeker al gehad.ik ben in aug 2003 weer zwanger geraakt.en dit keer is gelukkig alles goed gegaan,en ben ik in april 2004 bevallen.ik hoop dat het bij jou dan nu ook goed gaat en wens je veel sterkte.

Terug
Bovenaan