Schraal gezichtje

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Hebben jullie kids ook zo'n last van een schraal gezichtje?
We zijn van de week heel lang in de kou buiten geweest, naar het Openluchtmuseum, maar sinds die dag heeft Lieve enorm last van een droog gezichtje.
Mn om haar mond en neus zeg maar.
Ik smeer met vette creme, en droog het na het wassen oid steeds goed af, maar toch..Ziet er ook rood en geiiriteerd uit..
Ze lijkt er zelf geen last van te hebben. Ze heeft het ook op haar handen, aan de buitenkant..
Gr Rina

Hi Rina,

Hier (nog) geen last maar Kyan is ook nog een beetje jonger (bijna 14 maand)
dus komt nog niet hele dagen buiten..wel maak ik lange wandelingen.
Als we een eind gaan wandelen of naar het dorp gaan smeer ik wel wat zwitsal op zijn gezichtje ter voorkoming van, maar of het nu echt wat doet??
Misschien moet je juist iets vochtinbrengends smeren ipv iets vettigs? Weet  niet of dat er is voor die kleine gezichtjes maar ik weet wel dat er in de crêmes voor mama's wel degelijk onderscheid gemaakt wordt. Ikzelf krijg ook een gladde verzorgde huid met een hydraterende crême terwijl een vette crême erop blijft liggen en niets doet! maar dat zouden ze bij een  goedgesorteerde drogist toch wel moeten weten toch?
Hier bij DA zweren ze bij de Weleda weer en wind olie heb je die al geprobeerd?

Succes ermee iig!

groetjes Saskia

Mijn zoontje van 16 maandjes oud had hier ook last van maar nu ik zwitsel op het wangetje heb gekocht en heb gesmeert heeft hij er geen last meer van.

Het werkt bij hem dus goed.
Het is ook speciaal voor kindjes die de kou in gaan.

suc6 meid.

Hoi Rina

Gelukkig heb ik er bij Joyce nog geen last van.Maar bij de jongens heb ik het ook bij de hand gehad.En inderdaad vette creme werkte hier ook niet,maar Zwitsal speciaal voor de wangetjes werkt perfect.Zowel tegen schrale wangetjes als bij de bestrijding.

Gewoon eens proberen zou ik zeggen!

Groetjes Jessica

Hoi, Daniëlle heeft er gelukkig geen last van maar ik dacht misschien gewoon vaseline smeren? Dit is vooral lekker met de vrieskou omdat dit niet bevriest en je de kou minder voelt.

Succes, groetjes van Sonja

Ilona heeft ook last van een schraal gezichtje. In eerste instantie smeerde ik er ook zwitsal op ´t wangetje erop, maar dat brandde erin. Was zo zielig! Ilona gilde  echt van de pijn. Nu heb ik me iets duurs aan laten smeren, maar als die op is ga ik ook maar eens vaseline proberen want die dure creme werkt ook niet geweldig!

Terug
Bovenaan