schraal...

Hoi meiden,

Ik heb de laatste tijd nogal een schrale 'onderkant' zeg maar.. met afvegen na wc bezoek, fietsen en sex doet het echt ontzettend zeer..herkennen jullie dit? Pff ik weet dat ik dit na de bevalling krijg maar nu al... ik smeer nu maar gewoon met vaseline of sudocreme maar mss hebben jullie tips?

thanx! liefs mvtwee

heey meid

ik heb er ook last van doet echt zeer niet leuk meer maar ja tis niet anders ik smeer ook met sudocreme en zou het anders ook niet weten wat ik er op moet smeren hoop ook op tips

groetjes tamjoh

De oorzaak bij mij was dat ik meer afscheiding had, waardoor alles wat "natter" bleef en dus schraal werd. Bij mij hielpen inlegkruisjes heel goed. Probleem meteen voorbij.

heb je niet een infectie dan ? komt wel vaker voor in de zwangerschap heb ik ook gehad ff een kuurtje en dan was het ook weer over ,ik had ook pijn van onder en met sex en met plassen.

gr cinderella

hier veranderd de onderkant ook, a door de doorbloeding (dikker, adertjes etc) en b door de hormonen.
inlegkruisjes zijn weer slecht maar soms erg nodig :-(
Volgens mij is sudo creme en vaseline het enige wat echt helpt, katoen ondergoed, liever geen inlegkruisjes en misschien ff langs de dokter idd zoals cinderella zegt misschien is het wel een infectie door de hormonen.

succes

hallo ik ben een maart 2011 mama, en heb dit zelf ook gehad. vraag je man gewoon om je even in te smeren met sudocreme in te smeren. als ik dat deed had ik de volgende dag nergens meer last van!

Hier ook last... Ik smeer idd ook regelmatig met sudo of vaseline. Heb ook een tijdje een schimmelcremetje geprobeerd, maar werd t ook niet echt beter van. Ook de binnenkant is erg gevoelig, dus nu maar een glijmiddel gekocht haha, zien hoe dat weer gaat...

Terug
Bovenaan