schrale billetjes

hallo

sinds deze week poept Milou echt heeeeeel erg veel en is ook zurig van lucht, ik denk dat dit door haar tandjes komt, ze heeft er nog steeds geen.
maar goed als gevolg hiervan zijn dus haar billen zo schraal, tegen het kapot gaan aan, ik smeer als sudocreme maar dit lijkt niet voldoende, hebben jullie mss tips of is er niets aan te doen??
groetjes

Ach wat naar! Onder het kopje "verzorging" bij 0-1 jaar heeft iemand een topic geschreven met Tips bij rode en kapotte billen. Misschien heb je daar wat aan?
Ik heb er zelf (gelukkig) nog niet mee te maken gehad, dus kan je niet helpen. Sterkte er mee

zielig als die tandjes lijken door te komen en je kindje die zure poepluiers heeft!

Ze zeggen altijd dat het niet bewezen is dat die zure luiers met tandjes te maken heeft.
Nou...ik dacht het wel.
Bij Merel was het al en nu heeft Thomas er een tijdje terug (met zijn eerste 2 randjes) ook last van gehad.

Jammer dat het nu herfst is, als het hartje zomer was geweest had ik gezegd: laat die luier even uit.
Dat broeit zo lekker met schrale billen, en dan hadden ze even kunnen luchten.

Ik heb ook altijd sudocreme gesmeerd.
Als dat bij jou niet helpt; misschien vragen bij de drogist of ze iets anders hebben.
(ik gebruik parfumvrije zalf van zwitzal, die lichtgele tubes)

Hopenlijk is ze snel van haar schrale billentjes af en dat de tandjes maar snel erdoor zijn!!

Terug
Bovenaan