schrale wangen

Mijn dochter heeft last van schrale wangetjes. ik heb al gezichtscremes van zwitsal en etos al geprobeerd, het helpt wel even, maar na circa 2 uur moet ik weer smeren. Weet iemand wat vor een merk ik het beste kan gebruiken hiervoor?
 
Mijn zoontje had dat ook en ben uiteindelijk, na veel zelf gesmeer, naar de huisarts geweest en het bleek eczeem te zijn. Omdat jij ook al flink aan de smeer ben en al verschillende dingen hebt uitgeprobeerd kan het best hetzelfde zijn.
Ik hoop dat je snel geholpen ben en een oplossing hebt.
 
Mijn zoontje had ook erg last van schrale wangetjes. Op het CB hebben ze ons vaseline lanette creme aangeraden. Dit is te koop bij de apotheek. Het helpt erg goed.
 
Hoi,
Mijn dochters hebben het ook. Ik gebruik weer en wind balsem van weleda. Dit kan je zo vaak insmeren als je wilt, maar bij mij hielp het vooral door het s'morgens en sávonds te doen. Succes ermee
 
Hallo,
Mijn zoon van nu 11 weken heeft ook last van schrale/pukkelige huid.
Sinds 2 dagen smeer ik zwitsal vernix speciaal voor de droge huid op.
Ik zie nu al verschil; minder schraal,rood en pukkelig!! (gebruik het 2x op een dag)Suc6!!
P.S. exceem gaat gepaard met veel huilen, onrust enzo ik heb het nml. ook.
 
Hoi,

Bij mijn dochter werkt Zwitsal uitdrogend. Ik gebruik voor haar de producten van Weleda. Voor de droge wangen 'cold creme' en 'weer en windbalsem'.

Helpt erg goed!!

Anna
 
Terug
Bovenaan