schrale wangetjes

A

Anoniem

Guest
Tess heeft sinds vanmorgen helemaal rode en schrale wangen, ze heeft dit nooit eerder gehad en Nick ook niet.......Dus dames welke zalf kan ik het best gebruiken.

Liefs sandra

Hoi,

Ik doe er bij mezelf dan wat vaseline op en als Yari verkouden is doe ik dat bij hem ook onder zijn neusje. Dus kun je misschien proberen.

Succes.

xx Elly mv Yari

Hoi,

Ik zweer bij vaseline, een dun laagje, vooral voor het slapen dan trekt het goed in. Ik weet dat sommige zeggen dat het de huidafsluit maar ik weet bij mezelf dat andere cremetjes heel erg branden en gebruik zelf ook altijd vaseline en ik heb een mooie huid al zeg ik het zelf.

Mijn Tess smeert sinds kort zelf haar wangetjes in, ze pakt het potje, vingertje erin, en dan op haar wangetje, zo'n lief gezicht, echt een dametje (wel even goed uitsmeren daarna)

Succes en geef haar een dikke knuf,

Nanda

Hoi, ik gebruik voor de wangetjes Kamillosan crème (of was het nou zalf )
Ben erg tevreden, het lijkt vrij neutraal.
Op die site kan je een proefverpakking aanvragen.

Hallo,

Hier een echte bepanthen fan! Het helpt hier heel goed als Tijn weer eens schrale wangen heeft of een kapot neusje.

Groetjes Danielle, mv Tijn 26.09

Hoi,

Ik zweer bij Weer- en windbalsem van Weleda.
Bepanthen vind ik ook heel goed, maar vind ik zelf niet zo lekker ruiken, Weleda doet dat wel.

Groetjes,
Evelien

ik sluit me aan bij Evelien, Weleda is echt helemaal superspul! heel snel heb je weer dat heerlijk zachte babyhuidje

hoi..
ook ik vindt de creme van welenda heerlijk.
Het smeert prettig en ruikt heerlijk.
En het is speciaal voor dit jaargetijde,echt een aanrader.
Mila heeft er op het moment ook wat last van,echt weer voor he.
groetjes piewie

Terug
Bovenaan