schrapen en tikken

Hey,

ff een vraagje. Sinds Quinn zn tanden heeft loopt hij overal aan te schrapen, flessen, blokjes en alles wat hij maar voor handen krijgt. Is dit iets wat er bij hoort? Weet niet of ze zo het gevoel krijgen van he, ik heb tanden...
En hij is ook continu bezig met het tikken van blokjes en flessen enz tegen zijn hoofd. Ik word er af en toe gek van want het lijkt mij pijnlijk, is dit gewoon een tic of wil hij hier iets mee aangeven. Want hij heeft een tic en dat is continu in zn oor frunniken. Tis een beetje een aparte maar ja...
Hebben jullie kleintje dit ook of heb ik een apart geval:)

Liefs Amanda

dat van de oor ken ik hier... ik geef nog de borst... en hij lig nu ook te drinken en aan zijn oor te rommelen... is zo lief... doet die altijd als die moe en tevreden is...

de ander twee kan ik niet zo direcht... hij stopt wel nog allen in zijn mond en bijt er op... meer schrapen... moet ik even op letten...
en tegen zichzelf aan tikken ken ik ook niet...

maar kan me wel voorstellen dat het beide fasses zijn... hier gaat de klein zo snel door sommig heen dat ik ze bijna... of misschien wel helemaal mis...
bijvoorbeeld zijn voeten ontdekken nou een misschien 2 weken en ook echt niet constant... nu zijn ze al helemaal niet meer interesante...

Hey revitally,

het is niet dat hij gewoon aan zn oor zit omdat hij moe is ofzo maar hij zit echt met zn vinger te "graaien". Hij heeft al een aantal keer zn oor opengekrabt aan de binnenkant ook. Ben ook al een paar keer bij de dokter geweest om te laten kijken of hij miss een oorontsteking of iets had maar dat is het niet... Dus ik weet het niet zo goed. Ben bang dat hij straks een keer zo ver in zn oor steekt dat hij iets beschadigd...

Terug
Bovenaan