schrapen keeltje

Onze dochter Demi van 4 weken oud (24-10) maakt sinds 3 weken tijdens haar slaap, maar ook als ze net gedronken heeft een schrapend geluid. Het hoort dan net of ze iets in haar keeltje heeft. In het begin maakt ik me hier nog niet zoveel zorgen over, maar ik heb het idee dat het steeds erger wordt. Als ze diep in slaap is of ontspannen ligt dan heftz e nergens last van. Heeft iemand hier ervaring mee of wel eens iets over gehoord. Ik heb het bij het cb gevraagd toen ze 2 weken oud was, maar daar werd er niet echt op gereageerd. Ik moet aanstaande donderdag weer op consult, maar maak me toch wat zorgen.

Groeten Mia, Erwin en Demi (www.demibo.nl)

Hoi,

Als je je zorgen maakt, kun je ook even langs de huisarts gaan. Rosa heeft ook eens zoiets gehad, en zij ging er ook van huilen. Toen had ze een lichte keelontsteking. Ze was toen wel al 6 maanden en omdat we in het buitenland waren kreeg ze er medicijnen voor, de huisarts zei dat dat waarschijnlijk niet nodig was geweest. Ik hoop dat het snel weer over is.

groetjes,

Desiree

hallo mia,

Mijn dochtertje heeft precies hetzelfde gehad!I Altijd van die rare schraapgeluiden alsof er iets vast zit in haar keel. Naarmate ze ouder werd leek het ook wel veel erger te worden. Ik kon er zelf niet van slapen omdat het echt ontzettend hard geluid was! Heb het ook aan het CB en huisarts gevraagd . Die herkende het niet. Ik werd toen toch wel heel erg ongerust heb haar toen 's nachts op video gezet! de huisarts heeft er naar gekeken en gezegd dat het waarschijnlijk komt doordat haar maagje en darmen nog niet optimaal werken werken en er boertjes dwars zitten , niets om mijn zorgen te maken. Ik moet nu ook zeggen dat het echt veel minder is! (zij is nu 14 weken)Ze schraapt nog wel maar heel kort. ik laat haar nu ook veel langer uitboeren en dat scheelt ook. na haar voeding komt er soms na een half uur nog een paar knetterharde boeren uit.
Succes!

Terug
Bovenaan