schreeuwen help!

Hallo dames,

Mijn zoontje is nu 14 maanden en heeft een schreeuwperiode.
Echt om alles gilt hij,het trekt mn hele lijf door!
Niet 1x per dag,wel 100 keer.
Wie weet wat ik het beste kan doen?negeren of hem bij zn armpje pakken?
Pffff weet t even niet meer,hpl heeft iemand raad!

groetjes viona
 
Hoi Viona,

Ik heb vorige week ook een stukje op het forum gezet bij onderwerp drifbuien, misschien staan daar ook wat goeie tips voor je bij. Misschien dat je je zoontje wel duidelijk kan maken door hem er op te wijzen dat schreeuwen niet mag en dat hij het op een andere manier duidelijk moet maken. Mijn dochtertje zit steeds te wijzen als ze iets wil en we zijn nu ongeveer 2 maanden bezig om haar duidelijk te maken dat ze het moet vragen als ze iets wil.Dit heeft nu echt resultaat en ze begrijpt het ook heel goed als ik nu zeg:netjes vragen...........Die kleine ukkies begrijpen meer dan je denkt hoor hahahaha !!!
Maar in ieder geval heel veel succes

groetjes van de mamavanindy.
 
hoi


als mijn dochertje een beetje te driftig of aan gillen is zet ik ze gewoon even in een hoek en dan zeg ik dat ze maar eens even af moet koelen en als mama het zegt mag ze er uit.nou dat werkt hier perfect en doet het daarna ook niet meer.en ze is pas 18 mnd   en ze weet het al heel goed.gr wendy
 
Hallo,

Mijn zoontje van 14 maanden gilt ook om zijn zin te krijgen. Ik straf af en toe door even bij het armpje te pakken en boos toe te spreken, maar meestal negeer ik het gewoon. Hij vindt negatieve aandacht ook erg interessant en bij hem werkt negeren vaak het best.

Groetjes Loekie
 
Mijn moeder zette me vroeger gewoon buiten en zei dat  ik daar maar even moest schreeuwen en als  ik klaar was mocht ik weer binnenkomen. Dit hielp, want alleen buiten staan vond ik ook niet leuk. Ze heeft het maar een paar keer hoeven doen.
 
Terug
Bovenaan