<p>Hoi allemaal! <br /><br /></p><p>onze dochter van 8,5 maand schreeuwt vaak.. echt keihard. Echt sinds kort doet ze dat! Ze is ook ineens drammerig en vind het duidelijk niet leuk als ze niet voldoende aandacht krijgt of haar iets niet lukt... dan schreeuwt ze of gilt ze ... het gillen vind ik nog minder erg. <br />Als ze boos is maar ook gewoon tussendoor... ik vind het heel lastig en ik erger me enorm aan het geluid vooral na een hele dag met haar te zijn geweest. <br />Ik weet ook niet zo goed hoe ik erop moet reageren... is dit een fase? ik ben bang dat ze hierin blijft hangen en dat ze dit blijft doen als ze haar zin niet krijgt en een verwend kind raakt? Vooral omdat ik niet weet wat ik ermee moet. <br /><br /></p><p>Ik heb alles al geprobeerd: negeren, fluisteren, stem verheffen, weglopen, zelfs terug schreeuwen uit pure wanhoop. Ze blijft keihard schreeuwen .. soms lang achter elkaar.. het gaat echt door merg en been. <br /><br /></p><p>wat kan ik hiermee? Ik snap dat ze klein is maar we worden er ook wel een beetje gek van ??</p><p>uitzingen of heeft iemand een gouden tip? <br /><br /></p><p>liefs! Een bezorgde maar geërgerde mama ?</p>