schreeuwen

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

hebben jullie kleintjes dit ook.
linsey kan de hele dag zitten schreeuwen en dan echt van de lol, want ze moet er zelf kei hard om lachen. lijkt wel of ze aan het testenn is hoe hard ze het kan, wij worden er zo langzamerhand doof van  

groetjes danielle

Onze lieve schat dus ook. Krijsen noem ik het, maar dan vrolijk krijsen en gillen. Ze heeft er echt lol in en vindt haar stem blijkbaar prachtig. Soms is het zooooo hard dat onze oren pijn gaan doen. Maar ik laat haar maar. Het is geen huilen of proberen haar zin te krijgen. Ze huilt namelijk nooit en is altijd tevreden.
Maar soms is het echt hard..

gr,
Sabine

hoi hoi

dat is hier ook hoor. linsey huilt bijna nooit en ze heeft er zelf veel lol in. alleen ja onze oren he  wij laten haar ook maar schreeuwen en soms zeggen we er iets van, want dan word het toch ect te gek. dan houd ze 5 min op en begint ze weer. hahahaha denk ook dat ze haar eigen stem mooi vind

groetjes danielle

Hoi,

Ik roep weleens; we hoeven dit jaar met oud-en-nieuw geen vuurwerk in huis te halen....
we hebben onze eigen gillende-keuken-meid!!! Whhhaaahahaha
Ik lig er regelmatig zelf ook van in een deuk... maar je oren gaan er uiteindelijk wel van tuuuuuuuuttttteren...

Groetjes Debby mv B'Elanna

Jaaaaa hier ook eentje ook!!! Sins een paar dagen schreeeeeuwen en ze vind het helemaal geweldig! Moet om zichzelf lachen! Hahaha
Wij liggen ook helemaal dubbel dan hier! Hahahaha
Merk wel ook steeds meer dat ze veel dingen in de gaten krijgt en dat we een beetje moeten gaan oppassen met bepaalde dingen
Gisteren stond ik bijvoorbeeld te koken, begint ze een beetje te "zeuren", maar ik was bezig dus ik zei dat het nu even niet kon.. Alsof ze me begreep ging ze heeeeeel hard gillen en om zichzelf lachen, alsof ze wilde zeggen: vind je me nu wel leuk??pak je me nu wel op?? Hahahaha ik moest wel erg lachen maar heb haar laten liggen! En toen ging ze dus keihard "blazen" en lachen, alsof ze dacht: oke , en dit dan??
Hahaha wel grappig vond ik, maar denk dat je met deze leeftijd (bijna 7 mnd) wel moet oppassen dat je ze ook lekker alleen laat spelen en niet ALLEEN maar aandacht geeft! Ze is namelijk helemaal gek op aandacht de laatste dagen!!!

Terug
Bovenaan