Schrik v mn leven, bloed in de wc!

pffff, ik heb echt de schrik van mn leven gehad vanochtend! Ik ben nu 20 weken en 4 dagen en vanochtend zag ik in een keer (leek best veel!!) bloed in de wc! WAT???? Ik schrok, maar dacht nog wel, komt vast door de ontlasting, heb ik moeite mee sinds de zwangerschap..
Ben gewoon naar mn werk gegaan, maar toen ik daar tussen de middag naar de wc ging weer bloed! en nu had ik alleen maar geplast! (lekker verhaal.. :p ) Toen schrok ik pas echt! meteen de vk gebeld en die stond al met een half uur op de stoep gelukkig.. die heeft eerst de baby gecontroleerd, hartje klopt gelukkig gewoon! en toen mij inwendig. Niets raars gevonden, ook geen achtergebleven bloed. Waarschijnlijk is het gewoon een inwendige aambei. Nu ik weer normaal en zonder paniek kan denken is dat ook heel logisch, maar ik was wel ff heel bang! Dan besef je in eens echt hoeveel je al om dat kleine wurm geeft. Ik vind het echt onbeschrijflijk,dat gevoel, het is mn eerste zwangerschap. Mijn man heeft hetzelfde, die was ook ff heel bang, hij zag helemaal bleek!
Wilde ik ff kwijt..

Bah, wat rot voor jullie...kan me goed voorstellen dat je heel erg bent geschrokken!!
Dat verwacht je nu ook niet meer hè!!
Ontzettend fijn dat de vk zo snel bij jullie was of niet!
Doe het maar mooi rustig aan effies...je kleine wurm is nu evenhet meest belangrijk hè!!
Hoop voor je dat t niet weer gebeurd!!

Helaas ken ik het gevoel...ik ben ook elke week wel aan de beurt met bloedverlies. Het went ook wel een beetje maar iedere keer is het weer balen en toch onrust!
Gelukkig kwam de vk meteen en weet je dat alles goed is.
Ik hoop voor je dat het hierbij blijft!!

Jeetje wat moet jij geschrokken zijn.Tijdens mijn eerste zwangerschap verloor ik bloed in week 15 en dat kwam toen door een voorliggende placenta, ik moest toen rustig aan doen en heb daarna helemaal geen last meer gehad.
Ik hoop voor jou dat het ook eenmalig was.

He bah, nare dingen hoor! Ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent! Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wel fijn dat de VK gelijk kwam!
Hopenlijk was dit de eerste en laatste keer!

Mijn hemel! Ik schrok toen ik de titel van dit onderwerp zag! Gelukkig is er niks aan de hand zeg. Pfff.... Ik kijk toch erg vaak naar mn wc papier en mn inlegkruisje (waar ik niet meer zonder kan...) daar ik altijd bang ben dat er bloed bij zit. Dat voelt vaak zo doordat de afscheiding meer wordt. En als je gewoon zit, laat je dat aan menstruatie denken.

Terug
Bovenaan