schrik van mn leven...

gisteravond zat ik lekker op de bank tv te kijken en ineens ontzettende pijn in mijn onderbuik..en toen ook in mijn rug..ik herkende het een beetje als weeen pijn dus raakte wel licht in paniek! mijn vriend zei al ga rustig liggen op bed en dat deed ik..het bleef maar pijn doen,wel voelde ik de kleine af en toe bewegen..ik zei al het over een uur nog zo is bel ik het ziekenhuis,maar na een half uur te hebben gelegen was het ineens weg..
nu zit ik me echt af te vragen wat het in godsnaam kan zijn geweest!!
nu voel ik me gewoon normaal,op de brakke pijn in mijn bekken na,maar dat heb ik al dagen!
en de kleine schopt ook weer flink dus vraag me toch echt af wat het was..

liefs kim
(26wkn en 4dgn zwanger van nr2)

Ik herken je paniek helemaal! Ik zou voor de zekerheid je urine laten controleren, want ook dit kunnen nierstenen zijn. Die zorgen voor dit soort pijnlijke aanvallen. Die kunnen soms voorkomen, of net als bij mij om de 5 min.

Heel veel sterkte ermee en ik hoop voor je dat dit echt eenmalig was!

ik had gisteren hetzelfde!vanaf gisterochtend al pijn in m,n buik,smiddags ging het wel weer maar s,avonds werd het heel erg ook onder in m,n rug,ik heb er een kruik tegenaan gelegd en toen uiteindelijk verdween de pijn,en niet eel later begon de kleine er op los te schoppen,ik weet ook niet wat het is,m,n urine was goed dinsdag.
groetjes
27wk2dg

Ook ik heb zoiets op maandagavond gehad.
Ik kreeg regelmatig harde buiken en pijn in me buik en rug. We waren op visite bij de buren, dus zijn later naar huis toe gegaan. Thuis een warme kruik erop en had toen nergens geen last meer ervan. Vanmiddag weer naar de vk toe en dan zal ik het toch eens even vragen. Ook heb ik laatst al gehad dat ik zo'n pijn in me vagina had en een enorme druk erop. Ik herkende dat van mijn 1e toen die aan het indalen was, dus ik vermoed dat ons kleintje even heel diep in me bekken heeft gelegen en er later weer uit is gegaan, want na een poos was de pijn ook weer weg.
Weer genoeg te vragen aan de vk vanmiddag.

Liefs marielle 24w4d

ja ook ik had zoon ontzettende druk op mn vagina! echt een duwend gevoel! zou het indalen kunnen zijn ? dat is wel vroeg denk ik ???
hoewel de kleine al een stuk voorloopt op de groei..hmm neig nu toch eens om naar de vk te bellen ofzo!

Het kan wel dat de kleine even is ingedaald, maar omdat je kleintje nu nog alle ruimte heeft, kan hij/zij er ook zo weer uit.
Tenminste dat is wat mijn vk toen heeft verteld.

Liefs marielle

Idd wat marielle zegt kan op zon moment indalings pijn hebben dat voelt een beetje als met weeen! Had ik met de eerste ook ff paar x... Hopen dat t zoiets is!

Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan