Schrik!

Ik verloor daarnet donkerpaarsslijm en een beetje bloed, ben zo ontzettend geschrokken! Meteen de verloskundige gebeld en waarschijnlijk kunnen we morgen terecht voor een echo. Zijn er onder jullie mensen die hier ervaring mee hebben?

Groetjes van een heel erg geschrokken Crystel

meissie,

hou je rustig!! geen paniek..!!
het kan wel eens gebeuren dat je wat bloed verliest.. mijn nicht heeft tijdens haar   laatste zwangerschap VEEL bloed verloren en nu is ze de trotse moeder van een dochter.. en als het toch mis mocht gaan kan je er niets aan doen. klinkt hard ik heb het zelf meegemaakt!! doet pijn en is KLOTE maar ga je daar nu niet druk overmaken..probeer het positief in te zien!!!
anders slaap je vanaaf helemaal niet.. en das niet goed voor de beeb...
hou je rustig!!! en heb vertrouwen!!

liefs Annemieke

chrystel,
niet schrikken, hoeft niets te betekenen, ik heb al 2 x ernstig / heftig bloedverlies gehad, zodner dat er iets met hte kindje was. Ik heb nog steeds voortdurend last van oud/beetje donkerrood bloedverlies en draag nu dageljks maandverband. niet leuk maar ben inmiddels 13 weken zwanger van een nogal heftig bewegend kind (en dus harstikke goed groeiend). waar het bloedverlies vandaan komt is onbekend (ergnes uit baarmoeder), het is voronamelijk verveldn. Ik heb geen pijn of krampen, dat is wel belangrijk om op te letten!
echo kan alle zorg wegnemen
sterkte en succes
boekie

Hoi,

we kunnen morgen om 14.30u pas voor een echo terecht, da's wel even minder, want ik zit toch in onzekerheid. Tot nu toe geen bloedverlies meer gehad, wel wat zeurend gevoel in mijn buik en donkergele afscheiding. Oh ik hoop toch zo dat alles goed is!

oh ja, ben nu 10 weken en 2 dagen zwanger. Vorige week donderdag 1e echo gehad en die was goed. Maar nu is het blijde gevoel een stuk minder, bah, stomme spanning.

Wat raar zeg dat je pas morgen terecht kan zeg...
Zou der nog eens bellen en der heel duidelijk maken dat je je erg eel zorgen maakt..

Na ons miskraam ander halve week geleden vind ik geen enkele bloeding onschuldig meer.

Geloof me lieve meid je kan beter een keer te vaak zeuren als net een keer te winig

En laat je niet afschepen zeur maar gewoon is jou lijf en als jij het niet goed vind voelen
dan zal je daar je reden wel voor hebben.
Laat ze maar denken dat je een zeur bent het gaat om jou en om je(jullie) kindje

Heel veel sterkte en ik hoop dat het los alarm is

Groeten en knuffel Leona

Terug
Bovenaan