schrik

pfff gister zijn we ons rot geschrokken
had karlijn in badje gedaan en aangekleed
gaat ze na benede toe via de trap , gaat normaal altijd goed , donderd ze me gisteren van de trap af
van bijna helemaal boven na benede
gelukkig huilde ze meteen flink
maar wat zijn wij geschrokken zeg
hebben wel de hap gebelt en konden meteen terecht
al met al heeft ze veel geluk gehad
ze heeft wat blauwe plekken op d'r voetjes een dikke blauwe neus waar een scheurtje in kan zitten en een flinke blauwe wang/jukbeen

gelukkig heeft ze dr weinig last van
gingen weer weg met een wekadvies
ze mag nu van ons absoluut niet meer alleen van de trap af
al word dat wel moeilijk want ze maakt deuren en het traphekje open ( deurklink staat al omhoog )

groetjes maurilla

Schrikken is dat he!! Gelukkig valt het mee! Ik hoop dat ze snel geen last meer heeft van de blauwe plekken. Vallen en Stoten gel van VSM helpt hier erg goed.
Een tijdje geleden is Renske bij de bibliotheek van de trap gevallen. Over de kop over zo'n stenen trap. Wonder boven wonder had ze helemaal niets. Niet eens een bult.

Jemig!!!En nu elk uur wakker maken vannacht?
Wat voor traphekje heb jij dan?Lenthe krijgt die van ons (zit een enorme veer in) nooit omhoog.Zelfs Jade (5,5 jr) krijgt hem nog niet open...Heb hem bij de Prenatal gekocht.Wel geprijsd, 65 euro, maar heb er 3 in huis hier, ook eentje voor de keuken, kan ze die niet in als ik kook.
Succes vannacht, kusje voor Lijntje!
Groetjes Roos.

O jee, dan schrik je idd, gelukkig heeft ze er niks ernstigs aan overgehouden.
Dan krijgt ze wel het traphekje snel open zeg!
Veel succes de komende avond/nacht

Gr MJ

Dat is me idd schrikken zeg!!!
Hoe ging het de afgelopen nacht?

vsm werkt hier ook goed.
Wij hebben aan de andere kant van het traphekje een schuif maar als de schuif dichtzit hebben we tussen de schuif en het oogje een blokje vertikaal tussen zitten zodat Daniel het schuifje niet meer teruggeschoven krijgt.
Maar wat zal dat schrikken zijn!
Ze zal misschien wel flink last hebben van spierpijn nu?

Liefs Marina

Hoe is het nu met haar?? Heeft ze erg last van de blauwe plekken. Wij proberen Noah nu ook zelf trap te laten lopen, zodat hij het goed leert, voordat hij er toch zelf op en af klimt. Maar je hebt nooit een garantie zie ik wel weer.. Ben je zelf een beetje van de schrik bekomen??

heyhey

ja, das idd schrikken zeg.
gelukkig is ze er nog "goed" vanaf gekomen.
hoe is het nu met haar?

jeetje zeg... wat gevaarlijk dat ze zelf de deuren en traphekje open kan maken.

wij hebben, net als roos een traphekje die nathalia no way open kan krijgen.
het kost mij zelfs veel moeite om dat ding open te krijgen.
je zegt dat de deurklinken al omhoog staan...
hoe kan ze er dan bij?
is ze al zo groot dan?
nathalia kan hier nog lang niet bij de deurklink (ook omhoog)
zou de belangrijke deuren (zoals uiteraard de buitendeur) maar een slotje op zetten, zodat ze niet t gevaar kan opzoeken,.

en misschien idd even goed investeren in een goed traphekje?? 1tje die ze niet open kan krijgen.

nathalia kan ook zelf traplopen, maar ik ben er altijd bij! loop altijd voor haar, zodat als ze valt, ik haar beet kan pakken, en mocht dat te laat zijn, valt ze tegen mij aan.

nou, sterkte met je kleine meid.
vsm is idd een top middeltje, maar volgens mij heeft dat nu geen zin meer. moet je er gelijk opdoen, als ze is gevallen, of heeft gestoten.

liefs, do

Terug
Bovenaan