Hoi dames, Nou gisteren had ik ook de schrik van mijn leven, Ik heb al sinds ik weet dat ik zwanger ben last van veel meer witte fscheiding, en soms zitten hier kleine sliertjes bloed in. volgens de vk heel normaal. Nu ging ik gisteren douchen merkte ik in mijn onderbroek wat bloed. Dat ik mijn man erbij riep. Die vond het zo weinig dat hij zei maak je niet al te druk, je zal wel een gesprongen adertje hebben zo nuchter als het maar zijn kan. Maar ik heb al een paar dgn wat last van mijn stuitje dus toch maar even de spoedlijn belde van de vk. Volgens de vk moet ik me niet al te druk maken, zolang ik geen buikpijn heb zal het wel een gesprongen adertje zijn. heb geen bloed verlies meer gehad, heb verder ook geen buikpijn maar denk toch volgende week even de echopraktijk te bellen voor een extra echo. Doe gewoon of ik super ongerust ben zodat ik geen 30 euro hoef te betalen. in dit soort gevallen moeten ze toch een extra echo maken. Nou een heel verhaal en hoop volgende week gewoon door te zijn naar week 11.