schrik!!!

Hoi dames, Nou gisteren had ik ook de schrik van mijn leven, Ik heb al sinds ik weet dat ik zwanger ben last van veel meer witte fscheiding, en soms zitten hier kleine sliertjes bloed in. volgens de vk heel normaal. Nu ging ik gisteren douchen merkte ik in mijn onderbroek wat bloed. Dat ik mijn man erbij riep. Die vond het zo weinig dat hij zei maak je niet al te druk, je zal wel een gesprongen adertje hebben zo nuchter als het maar zijn kan. Maar ik heb al een paar dgn wat last van mijn stuitje dus toch maar even de spoedlijn belde van de vk. Volgens de vk moet ik me niet al te druk maken, zolang ik geen buikpijn heb zal het wel een gesprongen adertje zijn. heb geen bloed verlies meer gehad, heb verder ook geen buikpijn maar denk toch volgende week even de echopraktijk te bellen voor een extra echo. Doe gewoon of ik super ongerust ben zodat ik geen 30 euro hoef te betalen. in dit soort gevallen moeten ze toch een extra echo maken. Nou een heel verhaal en hoop volgende week gewoon door te zijn naar week 11.

Ik snap helemaal je onzekerheid. Ik heb ooit wel eens een miskraam gehad, maar als ik zo jouw verhaal lees hoef jij daar echt niet bang voor te zijn.
ik voelde 's morgens al dat het fout zou gaan, gewoon gerommel in mijn buik zoals altijd bij een menstruatie. Ik kreeg eerst lichtbleodverlies... geen slijm met bloed maar helder bloed en dit werd steeds meer. Ik kreeg ook ernorme buikpijn en daarna werd het bloeden nog heftiger... ik was toen 6 weken zwanger. Ik wist gewoon dat het fout zat.
als je bij 10 weken een miskraam krijgt dan heb je veel buikpijn en veel bloedverlies. Dat is in jouw geval niet, je kunt je vricht echt niet verliezen met zo weinig bloedverlies... dat gaat met meer bloed en pijn gepaard. Wees gerust! Zolang het hier bij blijft zit alles goed.
Maar dat je een extra echo wil kan ik me goed voorstellen. Daar zou ik die 30 euro ook wel voor over hebben. Bellen dus! Zo gespannen zijn is voor jou en je baby ook niet goed. Vraag dus een echo! Na bloedverlies krijg je er meestal gewoon 1!

Laat je het weten???

Sterkte!

nou meid, zeker schrik je .. tjeeheej.. maar moet je daar voor betalen dan?
ik ben 6 weken zwanger.. 25 maart voor 't eerst naar de verloskundige en 27 maart een termijnecho laten maken.
ik snap je zorgen , die heb ik zelf ook
heb soms zo'n hard gevoel in me buik.. links boven..
mijn ouders zijn sinds vandaag op de hoogte .. maar heb gezegd dat ze hun mond moeten houden tot ik eerste termijn heb gehad
niks is gegarandeerd helaas, van mijn man mag ik niet doemdenken .. maarjah .. ik ben best bang

Ik heb afgelopen donderdag (was toen 11,5 week) ook een beetje bloedverlies gehad. Ik was hier al voorgewaarschuwd omdat er vrij vocht zichtbaar was, buiten de baarmoeder en dat kon bloedverlies geven. Ik heb gelijk donderdag gebeld en mocht gelijk voor een echo komen, omdat ze zelf ook wilde weten of het dat vocht was of toch iets anders.

Ik zou gewoon morgen weer bellen en je ongerustheid aangeven. Bloed hoeft niet verkeerd te zijn, maar maakt wel onrust in je los.

Sterkte!

Ik heb afgelopen donderdag (was toen 11,5 week) ook een beetje bloedverlies gehad. Ik was hier al voorgewaarschuwd omdat er vrij vocht zichtbaar was, buiten de baarmoeder en dat kon bloedverlies geven. Ik heb gelijk donderdag gebeld en mocht gelijk voor een echo komen, omdat ze zelf ook wilde weten of het dat vocht was of toch iets anders.

Ik zou gewoon morgen weer bellen en je ongerustheid aangeven. Bloed hoeft niet verkeerd te zijn, maar maakt wel onrust in je los.

Sterkte!

hoi chantie,

ik heb precies hetzelfde gehad als jij, maar bij mij was het toch een tekjen dat het een miskraam was, en bij mijn miskraam heb ik geen buikpijn gehad, ik kwam erachter doordat ik ook een heel klein beetje bloed verloor en mijn vk zei ook dat het een gesprongen adertje zou zijn, maar ik heb toen toch voor de zekerheid een echo laten maken en daarop was te zien dat de baby een kleine week ervoor al overleden was, ik had er helemaal niks van gevoeld, toen heb ik 2 weken gewacht of het er spontaan uit zou komen, maar er gebeurde helemaal niks, geen buikpijn, geen bloedverlies meer, niks. en ik voelde me nog steeds zwanger, na twee weken nog een cho laten maken en toen was de vorm van het kindje helamaal veranderd en een balletje, toen hebben ze mij een dag laten gecurreteerd. ik wil je absoluut niet bang maken, maar ik wil je zeghgen dat je op je eigen gevoel moet vertrouwen, beter een echo teveel dan te weinig, vooral als dat jou gerust kan stellen, jij weet hoe je je voelt en niemand anders. als ik had geluisterd naar de anderen die zeiden dat het wel goed zou zijn had ik veel langer met een dood kindje rond gelopen. ik hoop at bij jou alles goed is!!!

veel sterkte

xxx jolanda

Terug
Bovenaan