schrikken van die rot darmen

Hoi Dames,

vanacht was even paniek hier, ik wer om 2 uur wakker met hele erge krampen. Net alsof je aan de diaree gaat maar dan 10x erger. Ik dacht, en nu gaat het fout.
Ik 10 minuten op die wc gezeten. maar gelukkig geen bloedverlies.

vanochtend toch maar even de VK gebeld. ik hoefde me geen zorgen te maken, het waren echt die darmen die te geprikkeld waren geworden.

Gelukkig, kan ik weer opgelucht ademhalen.

Dus nog hier geld de regel.
GEEN BlOED IS GOED!!

groetjes

hoi,

bloempje, wat schrikken meis, niet leuk
ook ik heb vaak darmkrampen, echt geen fijn gevoel, en maak me dan ook vaak zorgen, maar eens ik naar toilet ben geweest zakt het ook weer af.

wel had ik vanmorgen slijmverlies, geen idee of dat wat te betekenen heeft.
maak me er ook wel wat zorgen om. maar komt vast goed.

hoe voel je je nu meis?

liefs

ja pffft das schrikken he?
ik ben nu ook een stuk bezorgder dan bij mijn zoon destijds, of het wel allemaal goed gaat
Je hoort de laatste tijd ZO vaak dat mensen een mk krijgen, dat was in 2005 een stuk minder leek het wel. En dan ga je je toch zorgen maken, pffffft ik zal blij zijn als ik strax een kloppend hartje gezien heb

Haai,

Ik heb ook ze veel last van mijn darmen, heb ik bij de 1e zwangerschap veel minder last van gehad. Ben soms ook bang dat het mis gaat en inderdaad hoor je het nu veel meer dan toen ik de 1e keer zwanger was (2006). Ben blij als de eerste 3 maanden voorbij zijn, maar ze gaan zooooo langzaam.

Groetjes, Petra

Hoi meiden

Ja ik heb ook ontzettende last van mijn darmen en baarmoeder het is soms net of je een spier verrekt ofzo.
Met de eerste had ik hier geen last van.

liefs Iris

hello,

jep, mn darmen zijn ook al 4 maanden van slag... Eerst van mn 1e zwangerschap, toen van de miskraam en toen ze weer n beetje op gang waren werd ik weer zwanger. Niet erg dus maar t hoort erbij!
Ja je kunt zoo schrikken van sommige dingen... :-S

Groetjes Jannie

Hoi Bloempje,

Ik heb hier ook heel erg last van, vanaf dag 14. Dus net na de bevruchting. Dacht dat ik nog moest acclimatiseren van vakantie. Ben naar de dokter geweest, is verstopping. Hoort bij de zwangerschap. Heb hier vezels voor. Helpt wel goed. Veel minder last van erge krampen. Wel van een beetje onconfortabel gevoel. Veel drinken helpt wel. En als je niet naar de wc kan, niet forceren.

Gr. Yvonne

Nou het gaat hier redelijk. Vandaag zwaar aan de diaree dus ik zit al de hele dag op de lichte kost. Gister BBQ gehad, ik denk dat ik gewoon even niet goed tegen vet eten kan. Voorlopig geen vette zooi meer voor mij.

Ja die 3 maanden gaan echt langzaam.

groetjes

Terug
Bovenaan