Schrikken!!!

Hoi!

Onze zoon schrikt echt overal van! Hij is net 4 maanden, maar eigenlijk heeft hij dat altijd al gedaan. Je hoeft hem maar aan te kijken of, hij schrikt. Of je praat iets harder dan normaal en HIJ SCHRIKT zich tepletter. We vinden het wel een grappig gezicht, maar is dit wel normaal, vraag ik me zo langzamerhand af?! Soms moet hij ook wel eens huilen, omdat hij dan weer is zo geschrokken is. Maar hij schrikt gewoon al van iets heel kleins!

Liefs supermams...

Geen idee of het normaal is. Die van ons heeft juist het tegenovergestelde. Die schrikt helemaal niet zo gauw. Misschien iets mee te maken dat toen hij geboren is, ze hier aan de riolering bezig waren in de straat en hij af en toe uit zijn bedje trilde door de zware machines buiten. Waar hij overigens bijna altijd doorheen sliep.
Vrienden van ons hebben ookeen kindje wat snel schrikt en overal wakker van wordt. Maar ik geloof dat dat steeds beter gaat (hij is nu 1 1/2).

Hoi,

Mijn zoontje heeft het ook heel erg gehad. Hij is nu bijna 8 mnd en is het bijna over. Weet niet of je via keizersnede bent bevallen, maar de kinderarts vertelde dat kindjes die met een keizersnede geboren zijn veel sneller die schrikreactie hebben. Volgens mij is er niet veel aan te doen en wordt het vanzelf minder.

Grappig vind ik het, hoe verschillend kindjes kunnen zijn. Mijn dochter is ook niet zo schrikkerig. Lijkt me best lastig als je kindje zo snel schrikt. Maar het gaat vast vanzelf over.

groetjes
Mandarijn

Mijn dochtertje schrok in het begin van alles (niezen, hoesten etc.), maar nu niet meer......volgens mij groeien ze daar wel overheen...
Groetjes,

Nathalie
trotse mama van Maaike (28-09-2007)

Terug
Bovenaan