schrikken!

Gistermiddag had ik ineens een vieze kleur afscheiding... beetje bruinig.... Geen last van jeuk, of sterke geur... dus ik dacht shit dis fout!
Oud bloed, of misschien wel het begin van hetgene waar we allemaal niet aan willen denken.
Je weet dat het kan maar wil het eigenlijk niet onder ogen zien. Maar het had zon invloed op dat moment. Ik heb een warme douche genomen heb dikke maandverband voor gedaan en heb mezelf in slaap gehuild. Was zo bang dat het mis was...
Toen ik vanmorgen wakker werd durfde ik niet naar de wc... bang dat de stoutste droom werkelijkheid zou worden, want ondanks dat dit bij ons nog niet gepland was, zijn we er zo ontzettend blij mee en hopen dat alles goed blijft gaan. Maargoed ik zou toch heen moeten...
Gelukkig gewone afscheiding! wat een opluchting! en nog net zo beroerd als een garnaal net als andere morgens, geen kramp / hevige buikpijn gehad... dus het zal allemaal nog wel goed zitten...
Vanmorgen gewoon aan et werk gegaan en bij thuiskomst direct weer gecontroleerd. Weer donkere afscheiding.... Voor de zekerheid maar de huisarts gebeld.... deze zegt dat dit niet de voortekenen van een miskraam zijn... maar waarschijnlijk gewoon oudbloed van een eerdere menstruatie mogelijk oud innestelings bloed of opgedroogd bloed van een adertje wat geknapt kan zijn tijdens de sex....
Morgen aan et einde van de middag mag ik voor de echo heen... pff vind het nu dubbel zo spannend.
Maar volgens de huisarts hoef ik me geen zorgen maken zolang ik geen hevige buikpijn of krampen krijg... Nou daar gaan we dan maar vanuit.
Maar wat zijn wij geschrokken zeg!

Terug
Bovenaan