schrikken

Afgelopen dinsdagnacht schrokken we best wel. Ik begon ineens te bloeden! 'S morgens meteen naar de vk gebeld en ik mocht meteen komen. We kregen meteen het hartje te horen en dat was een opluchting!!! Mocht het aanhouden dan moet ik morgen weerkomen voor een echo of de moederkoek wel goed vastzit. gelukkig is het bijna over en was het toch een bloedvaatje die geknapt was. Maar wat was dat schrikken zeg!! Ik heb geen oog meer dicht gedaan die nacht!

Hoe is het met jullie? Worden de kwaaltjes al minder? Ik ben n u aan het afbouwen van de primperan en dat gaat goed! Wel ben ik nu erg verkouden en heeft mn meidje de waterpokken maar afgezien daarvan gaat alles weer prima!

Liefs ciomama

Jeetje das idd schrikken zeg, maar fijn dat t toch goed was en t nu begint af te nemen.

Hier gaat alles goed, groei als een malle, lijkt wel of ik 5 maanden zwanger ben haha. Kwaaltjes heb ik weinig last meer van, de moeheid neemt ook af nu gelukkig. Voel alleen mijn banden regelmatig.

Beterschap voor jou en je dochter.

xx

Das schrikken ja en fijn dat je meteen terecht kon bij de vk. Helaas nemen de kwaaltjes nog niet af maar toch geniet ik van mijn groeiend buikje. Overgeven doe ik veel in de avond en nacht overdag gaat het me redelijk goed af.

Ik heb ook al 2 keer een gesprongen bloedvaatje gehad het is schrikken. heb het nu helemaal niet meer gehad.

Beterschap voor jullie.

liefs Peet

jee wat schrikken
fijn dat alles goed is
hier lijkt het beter te gaan, ochtends helderder en kan meer, maar vervolgens slaap ik de hele middag! dus is nog niet veel van te zeggen

Terug
Bovenaan