schrikken

Gisteren mocht ik weer op controle komen. (ben nu 23 weken) Alles was goed al moet ik het rustiger aan gaan doen omdat ik teveel harde buiken heb (8-10 per uur) en ik de laatste tijd veel lst heb van donkerbruine afscheiding. Dit samen is een duidelijk signaal dat mn lichaam meer rust wil.
Dat was dus gisteren.

Vanmorgen 6.45...
Ik ging uit bed en naar de wc waar ik ineens helderrood bloed verlies!!! Enorm geschrokken en meteen de vk gebeld. Ze was er voor 8.00 dus erg snel...fijn!! Meteen naar het hartje geluisterd wat helemaal goed was! Ik moet vanmiddag wel naar de gyn om te kijken of ze een oorzaak kunnen vinden. En ik moet rustiger aan gaan doen! Na vanmorgen doe ik niets liever haha! De schrik zat er goed in hoor! Het gaat nu gelukkig beter en het bloeden is zo goed als over. Ik heb mn dochter naar fam gebracht en lig nu dus languit op de bank niks te doen. Erg raar en moeilijk omdat ik me verder gewoon goed voel! Maar goed, alles voor de kleine en we gaan vanaf nu dus een stapje terug doen.

Liefs ciomama
 
Jee meid, das schrikken inderdaad!! Fijn dat alles goed is.....................rustig aan schat!

Liefs Jessica (bijna 27 weken nu!! Gaat goed gelukkig! xxxx)
 
Thanx voor de reacties!!
Hoewel alles goed was moest ik toch een nachtje blijven in het zkh. Standaard procedure met bloedverlies met deze termijn. Uit onderzoek bleek dat de baarmoedermond rood en opgezet was en dat daar waarschijnlijk het bloedverlies vandaan kwam. Volgende week nog een keertje op de poli komen voor extra controle en dan weer naar de vk.

Liefs ciomama
 
Terug
Bovenaan