Schrikkerig en wild in zijn slaap

A

Anoniem

Guest
Vraag 1: Mijn zoontje (5,5 maanden) is ontzettend schrikkerig. Als we hoesten of niezen of alleen maar de deur dicht doen, dan schrikt hij enorm. Dan trilt zijn hele lijfje. Waar kan dit aan liggen. We kunnen niet onze hele leefstijl aan hem aanpassen lijkt me.

Vraag 2: Als mijn zoontje slaapt (en dan vooral 's nachts) dan is hij ontzettend wild. Gooit zijn hoofd constant van links naar rechts en trapt met zijn beentjes. We hebben hem een tijdje geleden al in gebakerd dmv een bakerzak maar daar zijn wij laatst mee gestopt omdat hij koorts had en je dan niet in mag bakeren.
Iemand nog andere tips?

Alvast ontzettend bedankt.

Groetjes Marijke

kindjes hebben weleens veel moeite met in een diepe slaap te komen.dit moeten ze echt leren.het kan zijn dat hij daarom zo onrustig is.of hij heeft veel te verwerken.dat kan ook.je kan denk ik weinig anders doen dan hem laten.boas heeft da laatste tijd heel veel moeite met slapen en als ik aan hem gaan lopen frutten raakt hij helemaal overstuur,want ik maak hem juist wakker.hoewel het mij erg veel verdriet doet moet ik hem echt even laten huilen als hij tussendoor wakker word.
en dat schrikken,dat doet boas ook.dat deed hij al in de buik.als ik bij mn man in de vrachtwagen zat en hij kiepte een container dan voelde ik boas echt opspringen.met oud en nieuw ging hij ook flink tekeer.als ik hem aan het voeden ben en ik hoest of nies dan schrikt hij zich rot.als de honden onverwachts heel hard gaan blaffen ook.soms gaat hij ook vreselijk huilen.vooral als hij een beetje moe is.als de brandweer door de straat rijd met sirenes,als mn man een kruiwagen grind in de tuin kiept of gaat boren,dan is het hier hartverscheurend brullen.wilde spelletjes moet hij ook niks van hebben.we noemen hem dan ook ons kleine schijtertje.die gaat straks niet bomen klimmen en staat ook niet voorin de rij bij de pyton.lijkt hij toch nog een beetje op mij.
groetjes karin

Terug
Bovenaan