Schudden met het hoofd.

Joëlla schud regelmatig met haar hoofd van links naar rechts een paar keer achter elkaar.
Als ze bijv: in bedje ligt (en ze slaapt dan nog niet hoor)

Doen julie kindjes dit ook??
Het is een heel raar gezicht, en is het niet vreemd dat ze dat doet??

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

Het ziet er idd raar uit vind ik. Tyche schudt ook 'nee'. En soms best wel snel?! Misschien doen ze het om hun draai te vinden om te gaan slapen. Ik weet t ook niet hoor. Maar  jouw meisje  is dus niet de enige.

Groetjes Kirsten

Wij doen ook wel eens een spelletje. Ben je lief geweest Tyche?? En dan schudt ze 'nee'. Hoe harder wij lachen, sneller zij gaat schudden.

hier nog een nee schudder.....mike doet het ook regelmatig. idd ook bij een vraag zoals is mama lief? En dan schudt ie dus van nee....hoop dat ie het niet meent!
En ook bij andere vragen hoor. Als wij bijv steeds ja zeggen en knikken dan schudt hij steeds van nee. Tis idd een leuk spelletje. Ik zou me er verder niet druk om maken!

gr babbelaartje

Hoihoi,

Die van mijn schud ook als een gek met zijn hoofd.. Ik moet bij Lars meestal zijn speen vast houden voordat hij in slaapvalt en dan gaat hij in protest en schudde met die hoofd en dan 5 min later snurkt ie

Groetjes,

Bianca

ik stond Matthijs stiekem even te observeren en die schud ook heel hard "nee" voordat hij gaat slapen. Ik vond het wel gek, fijn om te horen dat hij niet de   enige is...

Ja hoor, die van mij doet dat ook sinds een paar maanden! Niet alleen als   hij ligt; ook in de wipper en op de arm. Mondje er bij open. Een apart gezicht, maar maak me er niet druk om.

Terug
Bovenaan